چمران: مسائل مالی شهرداری تهران شفاف است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ شهرداری تهران از حالت سکولار گذشته به ساختار فرهنگی تغییر جهت داده و مسائل مالی شهرداری هم شفاف است.

چمران: مسائل مالی شهرداری تهران شفاف است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی چمران درباره مهم‌ترین الزاماتی که شورای اسلامی شهر تهران در دوره جدید باید پیگیری کند، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در دوره پنجم همانند گذشته سیاست‌های مهم زیربنایی را دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: سیاست‌هایی را که در شورای فعلی دنبال کردیم، نظم‌دهی، ساماندهی و شفاف‌سازی در تمام زمینه‌های کاری شهرداری تهران مانند ابعاد مالی بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری یک سازمان بسیار وسیع و گسترده است، تصریح کرد: شهرداری از حجم بالای نیروی انسانی در حوزه‌های اداری و خدماتی در ابعاد مختلف برخوردار است.

چمران با اشاره به اینکه شهرداری به‌اندازه چند وزارتخانه در دولت نیروی انسانی دارد، اضافه کرد: این نیروها به شکل کادر، کارمند، دفاتر، معاونت‌ها و سازمان‌ها فعال هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران بیش از 100 شرکت دارد، تصریح کرد: برای شفاف‌سازی اقدامات و ساماندهی آن‌ها اقداماتی صورت گرفت و شمار این شرکت‌ها و سازمان‌ها در شهرداری کاهش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تعدادی از شرکت‌ها با هم ادغام شدند، اضافه کرد: تعدادی از این شرکت‌ها منحل یا فروخته شدند و مسائل مالی دقیقاً بررسی و ساماندهی شد.

چمران با اشاره به مسائل شهرسازی در شهرداری تهران تصریح کرد: مسائل شهرسازی در شهرداری تهران شفاف و روشن است و برای هر کسی این دسترسی وجود دارد که با استفاده از سایت شهرداری اطلاعات منطقه موردنیاز خود در حوزه شهرسازی را دریافت کند.

وی با تأکید بر اینکه شورای اسلامی شهر تهران به فرهنگ شهر و فرهنگ‌سازی نیز توجه خاصی دارد، خاطرنشان کرد: اصولاً شهرداری از حالت سکولار گذشته به ساختار فرهنگی و نشر مسائل دینی، مذهبی و اخلاقی تغییر جهت داده است و امیدواریم شاهد استمرار این سیاست باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها