احتمال استقرار صندوق رای‌گیری در کاخ نیاوران

مدیر مجموعه فرهنگی نیاوران درباره برنامه کاخ نیاوران در زمان انتخابات بیان کرد: در زمان انتخابات کاخ مانند باقی روزها باز خواهد بود و ممکن است به خاطر حضور فراوان مردم در کاخ یک صندوق رای‌گیری سیار تعبیه کنیم.

احتمال استقرار صندوق رای‌گیری در کاخ نیاوران

به گزارش خبرنگار خبرفوری ، نشست خبری تشریح برنامه‌های کاخ نیاوران عصر امروز در محل این کاخ با حضور سید رحمت الله رئوف حنان، مدیر مجموعه فرهنگی کاخ نیاوران و وحید حسینی، مشاور فرهنگی کاخ نیاوران برگزار شد.
سید رحمت الله رئوف حنان، مدیر مجموعه فرهنگی نیاوران گفت: در برنامه‌های فرهنگی باید به سمت موزه و ارتباط با مردم حرکت کنیم. از امروز برنامه‌های فرهنگی کاخ نیاوران آغاز می‌شود. برنامه‌ها پنج روزه خواهد بود و تا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ما از همسایگان کاه نیاوران دعوت کردیم تا از کاخ به‌صورت مجانی دیدن کنند نزدیک 3 هزار کارت دعوت فرستاده شده است.
مدیر مجموعه فرهنگی نیاوران درباره برنامه کاخ نیاوران در زمان انتخابات بیان کرد: در زمان انتخابات کاخ مانند باقی روزها باز خواهد بود و ممکن است به خاطر حضور فراوان مردم در کاخ یک صندوق سیار تعبیه کنیم.
وی درباره افزایش بازدیدکننده از کاخ نیاوران تصریح کرد: نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش جمعیت بازديدکننده داشته‌ایم و درآمد دوبرابر شده است و دلیل این افزایش برنامه‌های فرهنگی و هنری است و تلاش کردیم تا برنامه‌ها با سال‌های گذشته متفاوت باشد. طبق نظرسنجی‌ها اکثریت مردم از برنامه‌های کاخ راضی بوده‌اند.
رئوف درباره کمیته راهبردی کاخ نیاوران گفت: این کمیته تشکیل شده از کارشناسانی مانند پارسا، حیدری، زمانی، ساعتچیان، طباطبایی و قلی‌نژاد که به خاطر نوع تخصص انتخاب شده‌اند و براساس مقررات و آیین نامه‌های سازمان میراث فرهنگی کمیته تشکیل داده‌اند.

مدیر مجموعه فرهنگی نیاوران درباره برنامه‌های آموزشی گفت: بیش از آنکه نگران بودجه باشم نگران آموزش هستیم زیرا سعدآباد و نیاوران مدینه فاضله سازمان میراث فرهنگی هستند. با انجمن میراث فرهنگی در حوزه آموزش کار می‌کنیم تا نقش خود را بدانند.
وی درباره کاشی‌های کاخ نیاوران تصریح کرد: کاشی‌ها در زمان پهلوی طراحی شده بودند که نقص‌های فراوانی داشتند ولی پیمانکار کاخ نیاوران دوباره آن‌ها را طراحی کرده است.
وی در پایان درباره برنامه‌های کاخ در طی سال گفت: قرار است فعالیت فرهنگی هفتگی و ماهانه داشته باشیم همچنین یک پروژه کلی فرهنگ نیاوران طراحی کرده‌ایم.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها