حقیقت درمورد جنازه سلاخی شده در خیابان پیروزی مشخص شد/زن مطلقه به راز شوهر سابقش پی برد و او را با چاقو و قندشکن قطعه قطعه کرد

زن مطلقه پس از 15 سال جدایی از شوهر سابقش به زندگی او بازگشت و پس از مدتی که راز شوهرسابقش را فهمید او را تکه تکه کرد.

حقیقت درمورد جنازه سلاخی شده در خیابان پیروزی مشخص شد/زن مطلقه به راز شوهر سابقش پی برد و او را با چاقو و قندشکن قطعه قطعه کرد

ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان قتل مرد 45 ساله ای در خیابان ششم نیروی هوایی محله پیروزی پایتخت قرار گرفتند.

پس از گذشت چند دقیقه اکیپی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند. ماموران پلیس با جسد تکه تکه شده مردی 45 ساله برخورد کردند که توسط زن سابقش به قتل رسیده بود و در لای پتو پیچیده شده بود.

شنیده‌ها حاکی از آن بود که زن سابق مقتول قصد انتقال جسد تکه تکه شده را داشته و قطرات خون جسد روی پله‌ها ریخت و این مسئله شک همسایه را برانگیخت، زمانی که زن برای انتقال جسد قصد سوار شدن به تاکسی را برای انتقال جسد به محلی دیگر را داشت راننده تاکسی نیز با دیدن دست جسد که از پتو بیرون افتاده بود با جیغ و فریاد از مردم درخواست کمک کرد که در ادامه مردم با محاصره کردن زن پلیس را خبر کردند.

تحقیقات جنایی نشان داد که زن جنایکار با مقتول زندگی 12 سال با هم زندگی مشترک داشتند و حاصل ازدواج آن ها یک دختر 25 ساله است. اما زندگی این زوج پایدار نماند و تاکنون 15 سال از جدایی آن‌ها می‌گذرد.

شوهر سابق زن قاتل به مواد مخدر اعتیاد داشت و این دلیلی شد تا همسر او از وی طلاق بگیرد. پس از 15 سال جدایی دختر جوان آن‌ها به مادرش گفت که مدتی است پدر اعتیادش را ترک کرده به همین دلیل از مادرش خواست تا ارتباطش را با پدرش از سر بگیرد. زن نیز با اصرار دخترش پذیرفت تا با شوهر سابقش در ارتباط باشد.

این ارتباط از یک سال پیش شروع شد و رفت و آمدهای قاتل نیز به خانه شوهر سابقش در چهارراه کوکاکولا محله پیروزی افزایش پیدا کرد. قاتل به شوهر سابقش رسیدگی می کرد و کارهای روزانه او را نیز انجام می‌داد تا اینکه زن قاتل متوجه شد که شوهر سابقش همچنان به مواد مخدر اعتیاد دارد.

اعتیاد مرد انگیزه‌ای شد تا زن نقشه قتل شوهر سابقش را بکشد، به همین دلیل به بهانه برداشتن لباس مرد را به خانه خود در خیابان ششم نیروهوایی کشاند و پس از بیهوش کردن با داروی خواب آور، او را با قندشکن و چاقو آشپزخانه به قتل رساند.

در ادامه زن قاتل نقشه خارج کردن جسد از خانه را کشید و برای این کار، سر و یک دست مرد را با چاقو قطع کرد تا بتواند جسد را راحت تر از خانه خارج کند اما لکه های خونی که روی پله‌های ساختمان از کیسه ای که جسد در آن پنهان شده بود راز او را فاش کرد و موجب گرفتار شدن زن قاتل شد.

منبع: رکنا

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سیسونا
    0

    بعضی مردها رو باید صلاخی کرد تا عبرت سایر مردهای زن آزار بشه.

    نظرات شما -
    • بهزاد
      0

      خانم سیسونا واقعا میتونی سلاخی کنی مگه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها