قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد:

نجات ۹ نفر از غرق شدن در قشم

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با حضور به موقع ناجیان غریق منطقه آزاد قشم، ۹ نفر از هموطنانمان از خطر غرق شدن نجات یافتند.

نجات ۹ نفر از غرق شدن در قشم

حجت الاسلام سعید آخوندی صبح امروز (۶ فروردین ماه) افزود: این افراد در سواحل ناز، هامون، زیتون، سینما دریا و آفتاب۲ با حضور به موقع ناجیان غریق ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نجات یافتند.

به گفته قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، از مجموع ۹ نفر نجات یافته در سواحل قشم، چهار نفر از بانوان و پنج نفر از آقایان که سه نفرشان نوجوان بودند.

وی بیان کرد: فعالیت ۲۰ نیروی نجات غریق که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در سواحل قشم مستقر شده اند موجب پیشگیری از غرق شدن مهمانان و گردشگران در آب‌های ساحلی این جزیره شد.

آخوندی با هشدار به افرادی که نسبت به خطر دریا آگاهی لازم ندارند، خاطرنشان کرد: تابلوهای هشداری با هدف پیشگیری از ورود افراد به سواحل خطرآفرین نصب شده و انتظار داریم افرادی که قصد شنا در سواحل قشم را دارند حتما به این علائم توجه کنند.

وی ادامه داد: یکی از نیروهای نجات غریق در زمان کمک به نجات جان یکی از غرق شدگان در آب‌های ساحل آفتاب ۲، بر اثر برخورد با صخره از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه مردم نباید گول ظاهر آب‌های آرام دریا را بخورند، تصریح کرد: شناگران از خطر آبزیانی همانند عروس دریایی، سفره ماهی‌ها و توتیای دریایی در سواحل قشم هم نباید غافل شوند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    وای به حال ملت کشوری که همه مسئولانش آخوند هستند

  • ناشناس
    0

    من خیلی از این دنیا بیزارم زندگی شده مصقره ای

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها