مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی:

۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو در خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه امروز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو در خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

محمد علیشاهی با بیان اینکه حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در ساعت ۱۵ ظهر امروز بوده است، افزود: این حادثه در محور مشهد به قوچان و در پنج کیلومتری سیمرغ، رخ داده است که پنج مصدوم آن توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی موسی بن جعفر(ع) شهرستان قوچان منتقل شدند.

وی بیان کرد: حادثه دوم نیز مربوط به تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و تیبا در بزرگراه امام علی(ع) مشهد از نمایشگاه بین المللی به سمت قائم بود که ساعت ۱۷:۰۵ دقیقه عصر امروز رخ داد و بر اثر آن پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان توسط ۲ دستگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های طالقانی و فارابی مشهد نیز منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها