علت انتشار بوی سم کشاورزی در املش

انتشار بوی سم کشاورزی ناشی از تخلیه ظروف سمی در محدوده یک مدرسه دخترانه در املش، پلیس را به محل کشاند.

علت انتشار بوی سم کشاورزی در املش

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در پی تماس تلفنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش مبنی بر استشمام بوی شدید شبیه به گاز در محدوده یک دبیرستان دخترانه در شهر املش، مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند.

در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مأموران انتظامی مشخص شد که مؤسس مدرسه که در طبقه فوقانی این دبیرستان غیردولتی سکونت دارد برای معدوم کردن ظروف حاوی سم کشاورزی اقدام به قرار دادن آن در جلوی مدرسه کرده است. در این فاصله زمانی کارگران شهرداری که برای جمع‌آوری زباله و ضایعات به این مکان مراجعه کرده‌اند در اثر بی‌اطلاعی از محتویات ظروف حاوی سم اقدام به تخلیه آن کرده و این امر باعث انتشار بوی سم در آن محدوده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ‌کس آسیب ندیده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی و با کمک شهرداری و عوامل آتش‌نشانی محل مورد نظر کاملاً از هرگونه سموم پاکسازی شد و جای هیچ نگرانی برای اولیا و دانش‌آموزان وجود ندارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خسته نشدید انقدر داستان بافتید؟

  • نعمت
    0

    چرا این همه توجیه مگه سوگند نخوردید

  • ناشناس
    0

    عجججب

  • رابی
    0

    این روزها یکی اتفاقی تانکر حاوی مواد شیمیایی را روبروی مدرسه دخترانه پارک میکنه و محفظه های آن را نیز اتفاقی باز میزاره.
    یکی دیگه باقیمانده مواد سمی کشاورزی را اتفاقی میزاره درب مدرسه دخترانه.
    یک تعدادی معلوم الحال نیز اتفاقی یک چیزهایی پرت می کنند داخل مدرسه و اتفاقی حال بچه ها وخیم میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها