وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه/ دو تیم ارزیاب هلال احمر اعزام شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که سیل بعدظهر امروز مناطقی از فیروزکوه را مجددا در بر گرفت، گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه تنگه واشی و کمند اعزام شدند.

وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه/ دو تیم ارزیاب هلال احمر اعزام شد

شاهین فتحی، اظهار کرد: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

وی گفت: در کمترین زمان دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه/دو تیم ارزیاب هلال احمر اعزام شد +فیلم

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش ها در برخی مناطق شهرستان فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیلها، برای امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد هشدار داد.

در ادامه این اطلاعیه ضمن توصیه در خصوص عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیلها، آمده است، از همه شهروندان و گردشگران درخواست می شود، ضمن اجتناب از فعالیتهای، گردشگری و حضور در حاشیه رودخانه ها نسبت به ترددهای درون و برون شهری به ویژه مناطق جنوبی شهر فیروزکوه از جمله چمن کلفور، خیابان تختی و خیابان پاسداران احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در این نقاط خودداری کنند. 

هم اکنون در روستاهای جلیز جند، نام آور و  بادرود و جاده قدیم شهر فیروز کوه سیل جاری شده است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها