آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا): رفح را ترک نمی‌کنیم

آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به معنای افزایش درد و رنج غیرنظامیان است.

آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا): رفح را ترک نمی‌کنیم

آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به معنای افزایش درد و رنج و مشکلات غیرنظامیان و جان باختن انسان‌های بیشتر است.

براساس گزارش الجزیره، این آژانس همچنین تاکید کرد که پیامدهای این امر برای ۱.۴ میلیون فلسطینی ویرانگر خواهد بود.

آژانس آنروا همچنین تاکید کرد: ما رفح را ترک نخواهیم کرد، برای طولانی‌ترین مدت ممکن اینجا خواهیم ماند و به ارائه کمک‌های حیاتی به مردم ادامه خواهیم داد.

پیشتر یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغاز حمله نظامی در رفح است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان و آوارگان حاضر در منطقه شهرداری الشوکه و محله‌های السلام، الجینیه، تبه زراع و البیوک در منطقه رفح خواسته تا این مناطق را تخلیه کرده و به سمت منطقه «بشردوستانه» در المواصی حرکت کنند.

صبح امروز، ارتش اشغالگر اعلام کرد که ساکنان شرق رفح را «تشویق کرده» فوراً منطقه را تخلیه و به سمت منطقه «بشردوستانه گسترده» در المواصی در خان یونس حرکت کنند تا برای آغاز عملیات خود علیه این شهر آماده شوند.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها