ترامپ برگر ۲۰۰ دلاری می خرد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پلیس آمریکایی جاناتان دیلر، که در حین انجام وظیفه درگذشت، ۲۰۰ دلار برای یک غذای فست فود در لانگ آیلند پرداخت کرد.

ترامپ برگر ۲۰۰ دلاری می خرد!

وبگاه شبکه آرتی عربی به نقل از واشنگتن پست نوشت: «در حالی که ترامپ و کارکنان ستاد انتخاباتی‌اش برای بازگشت به فلوریدا به سمت هواپیمای شخصی خود رفتند و از محل نمازخانه جنوبی، جایی که محل برگزاری مراسم تشییع جنازه قرار دارد، تا محل رستوران معروف «All American Drive-In» پرواز کردند.

ریچارد ولتاجیو، مدیر رستوران All American، به واشنگتن پست فاش کرد که سفارش ترامپ و هیئت همراهش 200 دلار هزینه داشته است: 18 چیزبرگر “دبل دوبل”، 10 هات داگ، دو همبرگر، یک چهارم پوند با پنیر، و 20 عدد. سیب زمینی سرخ شده، 10 حلقه پیاز.

این رستوران محبوب محلی در سال ۱۹۶۳ افتتاح شد و به خاطر غذاهای چرب و قیمت ارزانش شناخته شده است و با وجود نوسانات قیمت غذا، قیمت‌ها به طور قابل توجهی پایین مانده است.

جوزف سالادینو، ناظر شهر اویستر بی، گفت منطقی نیست که تیم ترامپ در رستوران توقف کنند، چرا کسی بخواهد اینجا توقف کند؟ زیرا همه آمریکایی‌ها خواهان برخی از خوشمزه‌ترین همبرگرهایی هستند که می توانید در هر کجای آمریکا پیدا کنید.”

ترامپ در سال ۲۰۲۰ به خود می بالید که سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد راز موهای منحصر به فردش است و یک سال قبل از آن، کاخ سفید در یک مهمانی بزرگ برای استقبال از قهرمان ملی فوتبال کالج، کلمسون تایگرز، از کاخ سفید خواست وعده های غذایی را از مک دونالد سفارش دهد.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 🐜
    0

    ماهم می‌خریم صبر داشته باشید و آرام باشید!!!

  • ناشناس
    0

    دلار چند؟؟؟؟،
    طلا چند ؟؟؟؟
    گوشت چند؟؟؟؟
    مایحتاج مردم چند ؟؟؟ از وضع مردم چه خبر ؟؟؟؟
    به ماچه مربوطه که ترامپ چه غلطی میکنه

  • ناشناس
    0

    ۲۰۰ دلار هزینه ترامپ و همراهانش خیلی زیاد است مگر در امریکا اشکنه ندارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها