تلاش بلینکن برای جلوگیری از نقشه جنون آمیز نتانیاهو/ به رفح هم حمله کنید حماس نابود نمی‌شود

اظهارات وزیر خارجه آمریکا در چارچوب تلاش آمریکا برای متقاعد کردن رژیم اسرائیل در خصوص ضرورت موافقت با ایجاد دولتی فلسطینی برای اداره کرانه باختری و نوار غزه در قالب طرح دو دولتی انجام شده است.

تلاش بلینکن برای جلوگیری از نقشه جنون آمیز نتانیاهو/ به رفح هم حمله کنید حماس نابود نمی‌شود

آنتونی بلینکن در سفر اخیر خود به اراضی اشغالی و حضور در کابینه رژیم صهیونیستی در پی تنش‌های به وجود آمده میان این رژیم و آمریکا تاکید کرد ورود ارتش اشغالگر به رفح هرگز به نابودی جنبش حماس منتهی نخواهد شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد برخی اطلاعات درز پیدا کرده از نشست کابینه بیانگر آن است که بلینکن تاکید داشته حتی اگر ارتش این رژیم در رفح عملیات انجام دهد تهدید بزرگی به نام حماس در غزه باقی خواهد ماند و هرج و مرج به وجود آمده می‌تواند به رشد این جنبش منتهی شود لذا باید حکومتی جایگزین به منظور ساخت آینده جدید برای غزه تشکیل شود.

اظهارات بلینکن در چارچوب تلاش آمریکا برای متقاعد کردن رژیم اسرائیل در خصوص ضرورت موافقت با ایجاد دولتی فلسطینی برای اداره کرانه باختری و نوار غزه در قالب طرح دو دولتی انجام شده است.

این اتفاق می‌تواند شرط کشورهای عربی بزرگ در خصوص به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ورود به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محقق نماید.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    میل به بقا و جاودانگی در تمام جانوران بطور غریزی منشاء دفاع از حیات و ملزومات انست در غیر اینصورت نسل موجودات منقرض میشود. جهان با گستردگی باورنکردنی، فرصت شکل گیری حیات موجودات مختلف را فراهم کرده بدون انکه بسیاری انها از وجود یکدیگر باخبر باشند هر یک عالم خاص خود را دارد. حیات انسان ممکن است طولانی باشد اما فانیست و علیرغم مشاهده مرگ اطرافیان، مرگ خودرا باور ندارد و براساس حس جاودانگی عمل و به دیگران ظلم میکند. تمرکز بر عالم مرگ موجب مختل شدن زندگی میشود لذا غفلت از مرگ امر نکوهیده نیست بشرطیکه زندگی بر مبنای علم و عقلانیت و نوعدوستی و رعایت حقوق مادی و معنوی دیگران و کار و تلاش سازنده بنا شود. باورها مهمترین مانع رشد تفکر و خلاقیت انسان اند و در جوامعی گسترش دارند که در عقبماندگی ذهنی، راه گریز از مشکلات را ندارند و با توسل به مقدسات بدنبال حل مشکل اند. قدرت کنونی اسلام ایرانی دقیقا برگرفته از غیرمسلمانان است که اقتدار کاذب و امیدبخش از اسلام ناتوان و ظلم افرین ساخته و ازنجا که مقدسات هیچ قدرتی ندارند انها را مدد کنند، جز با سیاست دروغ و تبلیغات کذب و عوامفریبی وبزرگنمائی و بت سازی و تحریف حقایق و تاریخ و بدعت و خشونت و بیرحمی و سوء استفاده از صداقت و حسن نظر دیگران، به پیروزی نرسیده اند.

  • ناشناس
    0

    جهان اسرار امیزتر از انست توصیف میکنند لذا برای داشتن زندگی ارام و امن، باید عقاید را که موجب درگیری و کشتار بیگناهان دگراندیش و مفید میشود کنار گذاشته و دنیای بهشت گونه بسازیم و فرصت دنیا سازی را با وعده های غیرقابل اثبات دوزخ و جهنم از دست ندهیم. رفاه و تکنولوژی معجزه اسای کنونی که موجب توسعه علم بشر تا اعماق هستی شده، حاصل تلاش افردیست که بر دنیا و شگفتیهای ان تمرکز کردند و الا اگر این تفکر نبود، در رنج گرسنگی و بیماریهای مختلف، فرصت فکر کردن و طرح چنین سوالاتی نداشتیم و هرچه بنام دین میگفتند قبول میکردیم تا مورد خشم خدای ناشناخته و افزایش گرفتاریها قرار نگیریم. وقتی ابزارهای موفقیت که مهمترین انها عقل است در بسیاری افراد وجود ندارد و امثال داعش و طالبان ظهور میکنند، ازمودن انسان از اساس اشتباه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها