نخست‌وزیر اسرائیل:

حمله به رفح شاید به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد/ تا "پیروزی کامل" بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب نوار ساحلی ممکن است به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد، زیرا تا "پیروزی کامل" بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست.

حمله به رفح شاید به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد/  تا "پیروزی کامل" بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست

بنیامین نتانیاهو می‌خواهد پس از آتش‌بس موقت احتمالی در نوار غزه، عملیات نظامی علیه حماس را با شدت تمام ادامه دهد. نتانیاهو به سی‌بی‌اس گفت: «حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب نوار ساحلی ممکن است به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد، زیرا تا "پیروزی کامل" بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست.»

نتانیاهو به این شبکه تلویزیونی تایید کرد که مذاکراتی برای یک توافق در جریان است. هدف از این اقدام تضمین آزادی گروگان‌های اسرائیلی از دست حماس در جریان یک آتش‌بس موقت است. در مقابل، فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل باید آزاد شوند. نتانیاهو جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

نتانیاهو با تاکید بر حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح اکنون افزود که این طرح شامل تخلیه غیرنظامیان نیز می‌شود. نتانیاهو به سی‌بی‌اس گفت: «زمانی که عملیات رفح آغاز شود، یک مرحله نبرد فشرده چند هفته‌ای تا تکمیل آن خواهیم داشت و نه ماه‌ها.»

نخست‌وزیر اسرائیل افزود: «اگر توافقی صورت نگیرد، به هر حال آن را انجام خواهیم داد. این باید انجام شود زیرا پیروزی کامل در دسترس است.»

منبع: دویچه وله
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    دست علی بهمرات

  • ناشناس
    0

    انشاا..موفق شوی

  • ناشناس
    0

    موفق باشید عزیزان مظلوم.

  • 🐜
    0

    آقای نتانیاهو جنگ اعراب و اسرائیل بما مردم ایران هیچ ربطی ندارد لطفاً مردم ایران را درگیر مسائل سیاسی خودتون نکنید!!! ما مردم بفکر شرمندگی شب عید نوروز در برابر خانواده محترم خود هستیم اجاره مسکن دو ماه عقب مانده!!!

  • ناشناس
    0

    شورش رو درآوردی. مانند پوتین بزن برو جلو. این سوسول بازی ها چیه؟ مردمت را کشتند و به اسارت بردند دست از این روش بردار و بزن برو.

  • ناشناس
    0

    درود بر اسراییل صلح طلب

  • ناشناس
    0

    عاقل خودتی مرد خودتی جاه جبروت اسراییل خودتی دمت گرم پیروزی شک نکن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها