فراماسونری و صهیونیسم یکی است؟ / پای ماسون‌ها در جنگ غزه در میان است!

بسیاری در جهان فراماسونری و صهیونیسم را یکی می‌دانند. این ادعا وقتی جدی‌تر مطرح می‌شود که می بینیم صهیونیستها در جنگ غزه، شعارهای ماسون‌ها در مرگ بشریت را تحقق می‌بخشند.

 فراماسونری و صهیونیسم یکی است؟ / پای ماسون‌ها در جنگ غزه در میان است!

برخی معتقدند، افکار و اعتقاداتی که بر محافل فراماسونری حاکمیت داشته، بسان همان افکار و اندیشه‌هایی است که بر سازمان‌های صهیونیستی کنونی حاکم است، به همین دلیل هنگام صحبت از فراماسونری و صهیونیسم از دوره‌ها و مراحلی سخن می‌گویند که بر هر دو سازمان گذشته و از آنجا که مرحله اول تشکیل این دو سازمان ریشه در دوران بسیار گذشته دارد و از موضوع بحث ما خارج است، سخن را از زمان آغاز نشو و نمای این دو سازمان در تاریخ معاصر شروع می‌کنیم.

اما در همین ابتدا جالب است بدانید، اولین سازمان فراماسون جهان بدست شاه "هیرودس" یهودی و با کمک مشاوران یهودی‌اش تاسیس و "قدرت مخفی" نامیده شد که هدف آن کشتن و مهاجرت دادن مسیحیان جهت ممانعت از انتشار دینشان بود.

اما وقتی تاریخ را ورق بزنیم و به جلوتر بیاییم ملاحظه می‌کنیم، اولین محفل فراماسونی در سال 1717 در اسکاتلند تشکیل شد که محفلی شبه مذهبی و دارای آداب و رسوم سری و مخفیانه‌ بود که اعضای آن بر حفظ آن آداب و رسوم تاکید بسیار داشتند.

بنابراین می توان گفت فراماسونری پس از عصر روشنگری در اروپا زاده شد، عصری که بر اندیشه و تفکر بشری و قوانین طبیعی یا همان لامذهبی تاکید بسیار داشت. در این دوره شاهد تشکیل چهار محفل فراماسون در انگلستان قرن 18 هستیم که مهمترین آنها همانطور که گفته شد، در سال 1717 تاسیس گردید و باید آن را آغاز جنبش فراماسونری در تاریخ معاصر برشمرد.

در ابتدا یهود از ورود به این محافل ممنوع بودند، اما در سال 1732 به یهود اجازه داده شد به این محافل وارد شوند و پس از آن بود که پای محافل فراماسونری به سرعت به فرانسه (1725) و سپس ایتالیا (1733) باز شد.

سازمان‌های فراماسون در این دوره منادی متحد ساختن بشر از طریق تکیه بر عقل و منطق و به کنار نهادن دین از زندگی بشری بودند که مهمترین بازتاب این افکار و اندیشه‌ها تلاش جهت کاستن از قدرت و نفوذ کلیسا در جوامع اروپایی بود.

اسرائیل سال ۲۰۲۴ نابود می‌شود؟

در سال 1786 فراماسون‌ها به مجمع نورانی "وایز هاوبت" آلمانی پیوستند که افکار و اندیشه‌های همچون محافل فراماسونری، یعنی استیلا بر جهان و تبلیغ لامذهبی را داشت و از آنجا که فراماسون‌ها از جایگاه ویژه‌ای در میان پروتستان‌ها برخوردار بودند، زمینه را برای ورود یهود به این محافل بیش از پیش فراهم نمودند و همین امر این باعث شد، این دو محفل (فراماسونری و مجمع نورانی) در کشورهای پروتستانیسمی چون آمریکا و انگلیس و سپس استرالیا و شمال اروپا گسترش و فعالیت چشمگیری داشته باشند.

هاوبت به سرعت بر فراماسون‌ها استیلا یافت و ورود فراماسون‌ها به محفل نورانی را منوط به ابراز تمایل آنها به جهان‌گرایی و عقاید شیطانی کرد که در لامذهبی نمود پیدا می‌کرد. به این ترتیب نورانی‌ها بر فراماسون‌ها مسلط شدند، درحالی که اکثر آنها را یهودیانی تشکیل می‌دادند که ایده سلطه بر جهان را داشتند.

از جمله اعتقادات مهم فراماسون‌ها ساخت مجدد هیکل (معبد) سلیمان است، اما این تاکید نه به جهت علاقه به حضرت سلیمان نبی الله است، بلکه جهت گرامیداشت ساحران و جادوگران بزرگشان صورت می‌گیرد، چون معتقدند آن هیکل، معبد بزرگترین ساحران و جادوگران آنهاست

این یهودیان به سرعت زمینه‌های نفوذ در محافل فراماسونری انگلیس را فراهم ساختند و با ارسال نامه‌ای به "جان روبنسون" یکی از بزرگان فراماسون اسکاتلند از وی خواستند با پیوستن به آنها راه رسیدن به حکومت جهانی "محبت و رافت"اشان را هموارتر سازد، اما روبنسون به دلیل نفرتی که از یهود داشت از پیوستن به آنها امتناع کرد.

از اینجاست که برخی فراماسونری را همان یهودیت می‌دانند، بویژه آن که فراماسون‌های مسیحی که به آیین پرستش شیطان درآمده بودند، در واقع به فلسفه "کابالا" استناد می جستند که از جمله مشرب‌های فکری آیین یهودیت است و بر شیطان پرستی و بت پرستی و سحر و جادو متکی است که ریشه در فلسفه یونان و سومر و بابل و فراعنه مصر دارد.

از جمله اعتقادات مهم فراماسون‌ها ساخت مجدد هیکل (معبد) سلیمان است، اما این تاکید نه به جهت علاقه به حضرت سلیمان نبی الله است، بلکه جهت گرامیداشت ساحران و جادوگران بزرگشان صورت می‌گیرد، چون معتقدند آن هیکل، معبد بزرگترین ساحران و جادوگران آنهاست.

پرفسور "کنت پالمرتون" در این باره می‌گوید: اگر با فراماسون‌ها سخن بگویی، می‌بینی همه از ساخت هیکل سلیمان سخن می‌گویند، اما نه برای این که یاد و خاطره حضرت سلیمان را گرامی دارند، بلکه از این جهت که معبد نمرود را از نو بنا نمایند.

اما این که چرا باید صهیونیسم را با فراماسونری یکی دانست، دلایل بسیاری وجود دارد، از جمله این که:

- صهیونیسم بسان فراماسونری جنبشی سیاسی، لائیک، تندرو و نژادپرستانه است و نام خود را " کوه صهیون" گرفت تا هیکل سلیمان را در آنجا دوباره از نو بنا نماید.

- تارخ نشان می‌دهد نشو و نمای محافل فراماسونری در اروپا با نشر ادبیات عبری در این قاره همزمان بود و کلیسای پروتستانیسم در آن زمان متولی این امر گردید.

وجالب است بدانید که در بطن پروتستانیسم بود که فرقه‌های مختلف فراماسونری نشو و نما یافتند و از جمله وجوه مشترک این دو جنبش دشمنی با کلیسای کاتولیک است.

- فراماسونری را مجموعه‌ای از افکار و اندیشه‌های شیطانی تشکیل می‌دهند که شعار آن نابودی ادیان دیگر و لامذهبی است، بسان صهیونیسم که جنبشی لامذهب است که با دستاویز قرار دادن آیین یهودیت و نفی دیگر ادیان تلاش دارد بر جهان حاکم شود.

- حس برتری جویی و تفوق بر همنوعان که هم در میان فراماسون‌ها و هم صهیونیست‌ها به چشم می‌خورد.

به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران و پژوهشگران اعتقاد دارند، صهیونیسم ادامه فراماسونری و به عبارتی همان فراماسونری است.

صهیونیستها به‌دنبال ظهور دجال!

در جریان جنگ غزه به‌خوبی دیده می‌شود که صهیونیستها همان شعارهای فراماسونری علیه بشریت را پیگیری کرده و با تکیه بر سحر و جادوی ماسونی، دنبال نبرد آخرالزمانی هستند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • یلدا
    57

    درود بر صهیونیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      25

      یا مازوخیسم داری یا تلمود خواندی و سادیسم داری.

  • ناشناس
    15

    همه رو یکدفعه پس میگیریم بذار بیا جلو

  • ناشناس
    6

    بیخیال باز شروع کردید

  • ناشناس
    10

    فرقه قاتلین یا حشاشیون هم تو ایران قعله الموت ساخته شد همه جای دنیا هم قاتل داشتن ترور میکردن ادم هارو سالیان سال این دلیل میشه که ایران امروز قاتل باشن همه؟

  • ابراهیمی
    12

    زهی خیال باطل .آنها این آرزو را به گور خواهند برد

  • مهدی
    14

    ازاین زالوهای فراماسونری که همه جای دنیا وجود دارند هر چی بگی برمیاد خدا انشالله تفکرشون و دین من درآوردیشونم ازبین ببره

  • ناشناس
    34

    خانم یلدا شما که بر صهیونیست درود میفرستی ،اینم بدون که تفکر صهیونیست این هست که غیر از یهود همه انسانهای دنیا جز انسان حساب نمیشن وهمشون حیوانهای شبیه انسان هستند
    واقعا تو چقدر بدبخت و کوته فکر و پست فطرت هستی که به شیطان درود میفرستی
    لعنت بر فراماسونری و صهیونیزم جهانی
    #اللهم_عجل_لولیک_الفرج

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      آفرین

    • 0

      روسیه مرده باد

  • ترک
    8

    اتفاقی که در یازده سپتامبر روی داد کار فراماسونریها بود

  • ناشناس
    2

    با توجه به متن بالا و تعاریف داخل آن پس در ایران و حتی در رده های بالا هم فراماسون داریم

    نظرات شما -
    • 0

      شک نکن

    • ناشناس
      0

      بهترین دکترها و نظریه پردازان و سیاسیون فراماسونر هستند؟

  • ناشناس
    10

    چون قافیه تنگ اید ، روح رائقی پور در کالبد خبر فوری حلول یابد .
    آقاجان این آسمان و ریسمان بافتن ها چیست که به هم میبالید؟! ، قبول کنید حماس حماقت کرد و همین حماقتش باعث نابودی خودش و مردم غزه شد .

    نظرات شما -
    • 30

      درود بر رزمندگان حماس.
      امام حسین(ع) هم با دشمن جنگیدند و به ظاهر شکست خوردند. اما الان میبینیم که پیروز تاریخند

  • عزراییل
    4

    درود بر همه چی دونهایه .هیچ ندون ایرانم

  • ناشناس
    8

    هرچه باشه،از مذاهب آخوندی و یهودی و کشیشی و...و استثمار ملت ها به نام دین و مذهب خیلی بهتر است،این کجاش اشکال داره که جهان براساس مهر و محبت و با منطق و استدلال با هم زندگی کنند و دین را به کناری نهند،بشر الان به این سمت رفته وداره گام های آخر را بر می دارد.

    نظرات شما -
    • رهگذر
      6

      این شعارها برای اینه که آدم های مثل. تو را اسکول کنند. کدام محبت و عقل؟! بمب یک تنی را میزنه بیمارستان ۱۰۰۰نفر را یکجا می‌کشه از محبته یا از عقل

    • فاطمه
      1

      واقعا متن رو خوندی. چه اشکالی داره؟؟؟شیطان پرستی،بت پرستی، جادوگری اصلا میفهمید چی می گید. چقدر باید آدم به پستی برسه. کدوم عقل و علم،،همش نژاد پرستی و استعماره کدوم علم!!؟نصف علم رو در اختیار ویروس و جنگ و آدم کشی گرفتن از شبکه های اجتماعی برای جاسوسی استفاده میکنن.شماها دارید به این سمت میرید.انسان شریف به سمت خدا حرکت میکنن با هر دینی که اونو بفهمن.همه آدما شبیه تو نیستن پس افاضه نفرمایید.

  • جوابناشناس۱۴/۱۴
    4

    مگه در ایران مسولین ملت آدم حساب میکنند مگه انتخابات قدرت و سرمایه کشور بین خودشان تقسیم نمکند

  • سالر
    7

    درود خدا بر قوم بنی اسراییل که خود خدا آفریده چنانکه دعوای یک زن و شوهر یا دوتا دوست یا دو ارازل و اوباش یا دو تا همسایه به ما ربطی نداره دعوای این دو ابله حماس و اسرائیل به ما ربطی نداره وسلام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      یعنی بقیه اقوام رو غیر خدا آفرید؟ نعوذ بالله

    • متفاوت
      0

      لااقل بگو،، فعلا،، به من ربطی ندارد. دراین دنیا هیچ چیز جدا ومنفصل ازهم وجود ندارد وهمه چیز به هم ربط دارد البته ممکن است درحال حاظر ربطی نداشته باشد ولی قطعا در آینده مرتبط خواهید شد وشما نیز درگیر همان که به شما ربطی نداشت خواهید شد همانگونه که آنها درگیرشدن.

  • متفاوت
    3

    آنچه درعالم است درادم است. این دنیا محل آزمایش و امتحانات الهی،، عشق،، است و همه اینها درپشت ذهن مکاربشر برای بقا وسودجویی است. بنابراین انسان ها بوسیله خودشان باهمه نوع تفکری علیه این مکرها با همه نوع عناوینی بسختی امتحان وآزمایش می‌شوند که دراین رینگ هستی هرکه برحق تر اراده اش بیشتر، فقط پرهیزکاران درامان خواهندبود وقرآن تنها راهنمای پرهیزکاران است. زیرا هرچه انسان پرهیزکارترباشد کمتر آلوده انواع مکرها باعناوین مختلف می‌شود وبه عبارتی به شعور میرسد. بالاخره دیر یازود هرکسی خواهد فهمید که : صدق الله علی العظیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      یک نگاه به اطرافت بنداز کدام قشر بیشترین فساد و اختلاس و رانت و جنایت و .... را مرتکب می شوند دیندار یا بی دین؟ مسلمان یا غیر مسلمان؟

    • متفاوت
      1

      خب بنده هم همین راگفتم. این نتیجه اعمال است که می‌بینید. مکرپس ازمکر.بنده حق میدهم به مسلمان دزد. خودم به وضوح درصحنه عمل میبینم و سرم آمده. ولی اگر راهنمایی میخواهید دوباره برگردید ومطلب رابخوانید.

  • ناشناس
    0

    مرگ بر کمونیست

  • ایرانی
    2

    تا اینجای مطلب که چیزی دلیل بر دشمنی دیده نشد. فراماسون یا صهیونیسم یا هرچیزی، همونطور که پیامبر عزیز ما عقایدش رو به همه جهان معرفی کرد حالا یک عده پذیرفتند و یک عده هم نپذیرفتند، فراماسون و صهیونیسم هم حق طبیعی دارند که عقایدی برای خودشون داشته باشند حالا یک عده میپذیرند و عده ای هم نمی پذیرند. اینا دلیلی برای جنگ و خونریزی نیست.

  • حاعری
    2

    سلام من ازشما مسول خبر کله مندم چرا نوشت های یک مشت مزدور وبی دین را چاپ می کنیید آنها از حیوانات هم پس ترند وحشی کری همچون اربابنشان تو خون کسیف شان هست نانشان از سفره مردم می خوارند وچشم قربان دشمنان قسم خورده مردم هستند لعنت بر آنها

  • بینش
    0

    ماسون ها علاقه ی زیادی به موقعیت های ماه در آسمان دارند تا در ماه کامل یا ماه نو یا در قمر عقرب یا خسوف و کسوف برای مناسک خود قربانی دهند.لطفا تمام کشورها را رصد کنید و تمام گروه های تروریستی و مقاومت و داعش و طالبان و ...متوجه می شوید دنیا در دست ماسون هاست.ماسون ها به عدد ۱۱ و مضربی از آن مانند ۲۲ و ۳۳ و ...علاقه دارند.تعداد روزهای جنگ ها ،تاریخ و ساعت سخنرانی ،...چه کسی در ۱۱/۱۱سخنرانی کرد؟چه کسی بر انجیل(شاید انجیل شیطان بود) در ۱۱:۱۱ قسم خورد؟چه کسی از عدد ۲۲ در ۶۶۶ روز گذشته از روزهای کرونایی استفاده کرد؟در کدام کشور ها اعدام ها در ماه کامل یا ماه نو انجام می شود؟کدام خبر گذاری ها در ماه نو یا ماه کامل یا ۱۱ و ۲۲ ماه تاسیس شدند؟کشورهایی که موشک و پهپاد برای زدن مواضع دشمنانشان فقط در یک روز استفاده می کنند و کلا جنگ تمام عیاری در کار نیست و هدف قربانی کردن انسان هاست.

  • بینش
    1

    در ضمن پیرو مطلبی که در مورد ماسون ها بود اسرائیل در مدار ۳۳ درجه رآکتور های اتمی را ساخته ،حالا ببینید به غیر از اسرائیل چه کشورهایی در مدار ۳۳ درجه رآکتور اتمی ساخته اند؟چرا ۳۳ درجه ؟قراره یهودی ها ی ساده لوح هم قربانی شوند؟همچنین مردم شهر هایی که در کشورهای دیگر مدار۳۳ درجه ای که رآکتور اتمی وجود دارد نیز قربانی شوند؟یک امپراطوری به یهودی ها کمک کرد و آنها از او یاد می کنند و با او به کشورش رفتند و با خاک سرزمینشان که همراهشان بود در آن کشور گشتند و جایی که با خاک آنها یکی بود سکنی گزیدند.عجیبه آنجا هم رآکتور اتمی دارد و در مدار ۳۳ درجه است .

    نظرات شما -
    • بینش
      0

      خبر فوری شما کهزحمت گشیدید مطلب در مورد ماسون ها را حذف کردید پیرو آن را هم حذف می کردید.

  • ناشناس
    4

    امام خمینی رحمت اللہ علیہ سال ۴۲فرمودہ سپاہ اسرایل شکست میدہ علم داشتہ ھرچندسپاہ نبودہ اون زمان ھمین قدرت معنوی داشت نتوانستنددرعراق وفرانسہ وایران وھواپیمااورابہ شھادت برسانند انقلاب کردوآمریکانتوانست مثل فلسطین ایران راویران کندالکی نمیشہ شاہ بیرون کرد

  • ناشناس
    0

    انشاالله بزودی پیروزی حماس وجشن شکست صهیونیسم را در قدس به همراه همه نیروهای مقاومت از جمله ملت مظلوم یمن وحزب الله ببینیم وملت نادان وکوتاه فکری که از اسراییل جانی ووحشی حمایت می کنند را خداوند هدایت کند

  • 0

    لعنت خداکند بر اسراییل وصهیونسیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها