دیدار وزیر دفاع فرانسه با نخست وزیر لبنان پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله

وزیر دفاع فرانسه روز جمعه همزمان با گمانه‌زنی‌ها در خصوص سخنرانی سید حسن نصرالله، در بیروت با نخست وزیر و رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار وزیر دفاع فرانسه با نخست وزیر لبنان پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله در حالی پس از ۲۸ روز سکوت در خصوص جنگ جاری میان اسرائیل و حماس اعلام موضع می‌کند که همزمان با روز جمعه، زمان سخنرانی از پیش اعلام شده وی، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا راهی اسرائیل شده و وزیر دفاع فرانسه نیز راه لبنان را در پیش گرفته است.

هدف از سفر بلینکن، تحت فشار قراردادن دولت اسرائیل برای پذیرش وقفه بشردوستانه در جنگ غزه به منظور تسهیل کمک به غیرنظامیان عنوان شده است.

از سوی دیگر، سباستین لکورنو، وزیر دفاع فرانسه که عازم لبنان شده روز جمعه پیش از آغاز سخنرانی حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله، با نجیب میقاتی، نخست وزیر و نبیه بری، رئیس مجلس لبنان دیدار و گفتگو کرد.

منبع: یورو نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    بت پرستان فرانسه و امریکا این رزیم سفاک اسرائیل تحفه جنگ جهانی دوم است که به مسلمانان داده اید اصلا چه شده است که از فرانسه و امریکا و ابلیس گرفته به سرزمین اشغالی میاید نکند قیامت شده تمام خونهای ریخته شده فلسطین وغیره شما شریکیند تف به ان حقوق بشر شما مرگ به حقوق بشر شما به شما هم میشود گفت انسان ان موقع حق انسان پایمال میشود فقط گفت حیوان به والله شما از حیوان هم بدترین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها