حمله اسرائیل به حومه درعا در جنوب غربی سوریه

یک منبع بلندپایه امنیتی بامداد چهارشنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برخی مناطق در حومه مرکزی-غربی درعا در مجاورت مرزهای جولان اشغالی در جنوب غربی سوریه هدف قرار دادند.

حمله اسرائیل به حومه درعا در جنوب غربی سوریه

 این منبع به اسپوتنیک اضافه کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تعدادی موشک از حریم هوایی جولان اشغالی سوریه به سمت برخی از مناطق در حومه درعا شلیک کردند.

خبرنگار اسپوتنیک گفت: تیم‌های آتش نشانی و دفاع مدنی برای مقابله با ترکش‌های به جا مانده از این موشک‌ها به منطقه اعزام شدند.

این منبع امنیتی توضیح داد که تیم‌های مهندسی نیز ارزیابی‌ها برای اعلام نتایج این تجاوز را آغاز کردند.

در این راستا شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رسمی سوریه گزارش داد، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی در درعا هشت نظامی کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم به زیرساخت‌های نظامی در سوریه حمله کردند. یک سخنگوی ارتش این رژیم به خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که این حمله به مناطقی در داخل سوریه انجام گرفت.

رسانه‌های لبنانی از جمله المیادین توضیح دادند که حمله صهیونیست‌ها دو پایگاه ارتش سوریه را در حومه مرکزی درعا هدف قرار داد که «توسط هواپیماهای جنگی دشمن» از حریم هوایی مرز سوریه و اردن و جنوب بلندی‌های جولان  سوریه انجام شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    6

    اسرائیل اندازه شاخکهای 🐜 نیست چطور کشورهای عربی نمی‌توانند تل‌آویو را باخاک یکسان کنند خیلی عجیب است ما که دیگر خرج و مخارج هیچ جنگی را پرداخت نمی‌کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها