بایدن درباره آتش‌بس در غزه: بعد آزادی گروگان‌ها شاید درباره‌اش صحبت کنیم

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی در خصوص آتش‌بس در غزه گفت که نخست باید گروگان‌ها آزاد شوند و پس از آن ممکن است درباره آن صحبت کنیم.

بایدن درباره آتش‌بس در غزه: بعد آزادی گروگان‌ها شاید درباره‌اش صحبت کنیم

«جو بایدن» شامگاه دوشنبه درباره آتش‌بس در نوار غزه صحبت کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آتش‌بس در باریکه غزه گفت که نخست باید گروگان‌ها آزاد شوند و پس از آن ممکن است درباره آن صحبت کنیم.

ساعتی پیش نیز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت هرگونه آتش‌بس به حماس این فرصت را می‌دهد تا به تجدید قوا پرداخته و به حملاتش علیه رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

حماس امروز دوشنبه (۲۳ اکتبر، اول آبان) در بیانیه‌ای اعلام کرد سوخت تمام بیمارستان‌های غزه تمام شده و افزود کمک‌هایی که در دو روز گذشته وارد این منطقه شده برای رفع نیازهای مردم کافی نیست. 

سومین کاروان حاوی کمک‌های بشردوستانه از جمله مواد غذایی، ملزومات پزشکی و شیرخشک، ظهر امروز از مصر وارد نوار غزه شد. اولین کاروان حامل مواد غذایی و پزشکی شامل ۲۰ کامیون شنبه وارد غزه شد و پس از آن «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در پاسخ به انتقادات از بسته شدن دوباره گذرگاه رفح گفت که قاهره گذرگاه را نبسته بلکه این جنگنده‌های اسرائیل بودند که اطراف گذرگاه را بمباران کردند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    مگر حماس و حزب الله لبنان دنبال آتش بس هستند ، مبارزین قسم خوردن تا آخرین نفس می‌جنگند و دو راه بیشتر وجود ندارد محو اسرائیل یا شهادت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسرائیل بزودی از صفحه روزگار محو میشه. این را یکی از بزرگترین پیشگویان جهان به نام «ساحر سفلی، زرقاط ابلیس» پیشگویی کرده و پیشگویی‌های او تاکنون هرگز اشتباه نبوده

  • مممممرررررگگبر شیطان بزرگ
    0

    در پاسخ به نظرات و حرافی های مردک هزیان و پرت و پلا گوی آلزایمری یعنی «جو ...» در باره آتش‌ بس در باریکه غزه { که گفنه: نخست باید گروگان‌ها آزاد شوند و پس از آن ممکن است درباره آن صحبت کنیم. .} باید گفت: شتر بلکه گاو و خر آنهم شتری که در دوران آلزایمری به سر می برد. در خواب بیند. ؟؟؟؟، احمق بی شعور باز هم فکر می کند: که امریکا هر غلطی بخواهد میتواند، بکند. !!!!!!!!!!!!!! ( البته که انسان، نسل و کودک کشی 100 البنه که تخصص و مهارت اصلی این شیطان و نوچه هایش بوده و خواهد بود. ولی حکومت در سرزمین ها و قلبها، خواب و گزافه گویی است. که هرگز به نفع این آلزایمری تعبیر نخواهد شد.)

  • محمودی
    0

    بایدن یک حرامزاده خون آشامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها