وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

هدف جنگ، «نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه» است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که جنگ علیه غزه متشکل از سه مرحله است و هدف از آن «نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه» است.

هدف جنگ، «نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه» است

یوآو گالانت در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.

وی عنوان داشت: در مرحله نخست، عملیات نظامی با آتش انجام می‌شود بعد از آن مانور (جنگ زمینی) با هدف نابودی فعالان و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها به منظور شکست حماس و نابودی آن انجام می‌شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: در مرحله دوم ما به نبرد ادامه می‌دهیم اما با فشردگی کمتر. نیروهای ما برای نابودی کوریدورهای مقاومت تلاش می‌کنند. گام سوم نیز ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه و رفع مسئولیت اسرائیل از زندگی روزانه در آن و ایجاد واقعیت امنیتی جدید برای شهروندان اسرائیل و منطقه اطراف نوار غزه است. ما در جنگ به سر می‌بریم، گزینه‌ای وجود ندارد. روز هفتم اکتبر روزی است که در آن عملیات نابودی حماس شروع شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    4

    نابودی حماس یانابودی رژیم جعلی صهیونیستی؟؟؟؟!!!!!!خودت رازدی به نفهمی یاواقعاً......

  • ناشناس
    1

    هدف نابودي اسرائيل است ،نه حماس

  • ناشناس
    0

    این جنگو که حماس شروع کرد. بازی خورده تا خودکشون کنه؟

  • 🐜
    2

    این غلطی که صهیونیست‌ها انجام دادند نابودی اسرائیل را رقم زدند همه کشورهای خاورمیانه تصمیم گرفته اند ومیزنند اسرائیل را باخاک یکسان سازی می‌کنند

  • ناشناس
    0

    خدا وکیلی تکلیف را یکسره کنید یا شما بمانید یا حماس منطقه را به گند کشیدید هر چند وقت یکبار جنگ وکشت وکشتار .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها