درآمد ۱۲ میلیون دلاری رییس جمهور سابق برای ۱۵ سخنرانی!

رییس‌جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید، بیش از ۱۲ میلیون دلار از طریق سخنرانی‌هایش درآمد داشته و ۱۳ میلیون دلار هم از طریق رویداد‌های گلف در خارج از آمریکا کسب کرده است.

درآمد ۱۲ میلیون دلاری رییس جمهور سابق برای ۱۵ سخنرانی!

اسناد خوداظهاری مالی دونالد ترامپ نشان می‌دهد که او بعد از ترک کاخ سفید در ازای تنها ۱۵ سخنرانی، بیش از ۱۲ میلیون دلار پول به جیب زده است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد که دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید، بیش از ۱۲ میلیون دلار از طریق سخنرانی‌هایش درآمد داشته و ۱۳ میلیون دلار هم از طریق رویداد‌های گلف در خارج از آمریکا کسب کرده است.

وال‌استریت ژورنال این اطلاعات را پس از آن منتشر کرد که ترامپ برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا سوابق مالی خود را در اختیار «دفتر اخلاق دولت ایالات متحده» قرار داد. این داده‌ها نشان می‌دهد که ترامپ در ازای هر یک از ۱۵ سخنرانی که پس از پایان کارش در کاخ سفید انجام داده بین ۱۵۰ هزار تا ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

ترامپ همچنین از طریق زمین‌های گلف خود در نیویورک و کارولینای شمالی ۵۰ میلیون دلار درآمد داشته و زمین‌های گلفش در ایرلند و اسکاتلند هر یک حدود هفت میلیارد دلار به دارایی‌های او افزوده‌اند. خوداظهاری مالی ترامپ همچنین نشان داد که ملانیا ترامپ، همسر رییس‌جمهوری سابق آمریکا هم از سخنرانی‌هایی که بعد از خروج از کاخ سفید انجام داده یک میلیون دلار درآمد داشته است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    کشوری که اعتبار داره همه چیش اعتبار داره حتی به قول خودتون رئیس جمهور دیوانه اش
    نه اینکه پوتین به چشم نوکر نگاش کنه یا حاضر نشه باهاش دیدار کنه!!!

  • ناشناس
    1

    دمش گرم.

  • محمد گندم نژاد(طوسی)
    0

    هر کاری بکند به اندازه دکتر ولایتی ام المشاغل جهان اسلام در آمد ندارد. ۳۸شغل که در گینس ثبت کردند

  • ناشناس
    0

    مسول های ما صحبت می کنند میلیونها فحش برای پدر و مادرشان کار می کنند از ازغندی و رایفی و .........بانک مرکزی و انرژی هسته ای بگیر برو بالا

  • علی
    0

    رییس جمهور این قدر کار درست و دانا که بابت سخنرانی بهش پول میدن اون وقت اینجا برای ما اونو دیوونه معرفی کرده بودن

  • ناشناس
    1

    اون وقت اخوندهای ما برای حرف های تکراری ۱۰۰۰ ساله،از جیب ملت و خزانه ایران ،مرتب پول می گیرند،خوب شما هم از بخش خصوصی پول بگیرید اگه دعوتتان کردند!!!!!!

  • بسیجی سبیلالله
    0

    بد من برادر روضه میخونم مسجد خالی میشه شاید ایراد از منبر باشه یعنی من کمتر از ترامپ هستم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها