خلاقیت روس‌ها و تبدیل قوطی نوشابه ایرانی به بمب!/ عکس

روس‌ها در جنگ اوکراین به استفاده گسترده‌ از پهپادها رو آورده‌اند و حالا برای تامین بمب‌های آن‌ها دست به ابتکار جالبی با استفاده از قوطی‌های نوشابه ساخت ایران زده‌اند.

خلاقیت روس‌ها و تبدیل قوطی نوشابه ایرانی به بمب!/ عکس

در جنگ روسیه با اوکراین پهپادها نقش پررنگی دارند و حالا بر اساس تصاویری که در فضای مجازی پخش شده است برای تهیه مهمات مورد نیاز پهپادهای کوچک روس‌ها دست به خلاقیت تازه‌ای زده‌اند.

بیشتر بخوانید: واکنش «خوشگوار» به عکس و خبر «کوکاکولای ایرانی در دست نظامیان روسی»

آن‌ها با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.

روسیه‌ در عین حال که از پهپادهای بزرگ برای هدف قرار دادن اهداف استفاده می‌کند، میکرو پهپادها را نیز به خدمت گرفته تا به اهداف کوچک‌تر حمله کند. پهپادهای مینیاتوری ساده و ارزان‌تر هستند و در صورت استفاده گسترده اثرات روانی گسترده‌ای در جبهه دشمن دارند.

بر اساس گزارش جنگاوران برای تبدیل قوطی نوشابه‌ها به مهمات هواپرتاب از نارنجک‌های ضد نفر RGD-5 و F1 استفاده می‌شود.

1642086_699

1642085_133

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    0

    آدم هیچی نگه سنگین ترهست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      این یک شوخی است
      حقیقت نداره

  • ساده لوح !
    0

    خوب این کارشون حاوی چند پیام است !
    اول از همه ایران رو بیشتر از اینی که هست از سوی مجامع بین المللی تحت فشار تحریم ها قرار دهند و اینکه اینطور بر میاد از شیر مرغ تا جون آدمیزاد جنگ روسیه رو هم ما داریم تأمین می کنیم !
    فردا روز هم که جنگشون تمام بشه خسارت جنگ به اوکراین رو باز هم مردم مظلوم ایران باید بدهند !
    گرفتن این همه مالیات از مردم و گرانی و تورم بی دلیل نیست!

  • ولادومیر
    1

    حالا فردا زلنسکی میگه بابت صادرات نوشابه ایرانی که در تهیه بمب ازش استفاده شده ملت ایران رو تحریم کنید! از طرفی هم میتونه نوعی پیام به اوکراین باشه چون این همه قوطی ودکا و مشروب و نوشابه در روسیه ریخته بعد اینا دقیقا باید از نوشابه ایرانی استفاده کنند!

    نظرات شما -
    • خدا
      1

      موقعی که داشتم عقل میدادم چرا رفتی صف ساندیس

    • ناشناس
      1

      بنده به خدا ......
      من عقل نداشتم تو چرا جلومو نگرفتی 😂😂😁😀😂😁

  • ناشناس
    1

    اين ابتكار است؟!يعني كشورى كه داعيه ابرقدرتى دارد در جنگ با كشورى مثل اكراين بايد دست به چنين كارهايى بزند؟!اين خفت است

  • اشناس
    1

    لعنت بر روس وروس دوستهاي داخلي ،امان از اينهمه حماقت ،

  • ناشناس
    1

    جنس قوطی مشروبات خودشون از ایرانی مقاوم تر است آنها برای هر کاری هدف شومی در سر دارند

  • ناشناس
    1

    روس‌ها خیلی کثیف هستن نظام جمهوری اسلامی هم خودش می‌دونه اما چیکار کنه دردوراهی مونده ایران.روسیه از انگلیس کثیف ترهست.

  • ناشناس
    4

    بالاخره آدم کشی در ذاتمان است

  • گنده‌ گو!
    2

    این پهبادها فردا مدرکی می شوند برای اینکه ایران به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود چون مواضع غیر نظامی رو هدف قرار داده و به این دلیل خسارت جنگ اوکراین به گردن ایران مظلوم می‌افتد !
    آیا مسئولان بیدارند ؟! یا به فکر پُررررر کردن حسابهای بانکی خود و آقازاده ها هستند و برایشان مهم نیست چه به روز ایران و ایرانی خواهد آمد ؟!
    یعنی در آن خراب شده که مرکز تولید مشروبات الکلی ست قوطی فلزی پیدا نمی شود که از قوطی های ایرانی استفاده کرده ؟!
    ای کسانی که قفسه های کتابخانه های خانه تان را از کتاب انباشته کرده اید و وعده ی بخشیدن و اهدای آن را به مردم می دهید بهتر است اول از همه خودتان آن کتابها را بخوانید و بدانید که این کشور در طول تاریخ چه به روز ایران و ایرانی آورده! به قول خودتان کسی که تاریخ نخواند محکوم به شکست است !


    نظرات شما -
    • آرتان
      0

      همیشه خسارت را از طرف درگیر اصلی می‌گیرند ولی ما از عراق لعنتی هنوز غرامتی نگرفتیم

  • رابی
    2

    ظاهرا مسئولان نظام فراموش کرده اند که در جنگ تحمیلی هشت ساله ،نیروهای بعثی مردم و کودکان کشور را با سلاحها و مهماتی که روس ها به صدام می دادند به قتل می رساندند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردما کشتند مسولین را که نکشتند .

  • ناشناس
    1

    قوطی نوشابه ایران منظورش اینه خرمون از پل گذشت مثل این قوطی منفجر تون میکنیم کلا ذات روس کمونیست همینه بس مگه حرم امام رضا به توپ نبستن قدیم این بار کل ایران به توپ میبندن

  • شهروند
    0

    جواب این خون های به ناحق ریخته را چه کسی خواهد داد ‌.حا از خلاقیت روس ها می گویید .حاشا به انسانیت .مسلمانی تان کجا رفته !!

    نظرات شما -
    • هه
      0

      هرچی جنایت وحشتناک در دنیا بوده یه سرش مسلمانان بودن
      داعش،طالبان،کشتار صدر اسلام برای بزور مسلمان کردن مردم کشورهای مختلف از جمله ایران

  • ناشناس
    1

    این تصاویر سالها در ذهن اروپا باقی خواهد ماند تا ایران را شریک این تهاجم معرفی کنند

  • ناشناس
    1

    به نظرم روس‌ها با واردات نوشابه از ایران و بعد از استفاده از نوشابه قوطی ها رو برای بمب ، خودشان تولید کردند تا ایران رو هم شریک جرم خود کنن.

  • ابراهیم درویشی
    1

    بابا اینقدر گنده نکنین این آشغالهارو،دیگه گذشت اونزمانیکه روس یا انگلیس عددی بودن امروزه واسه ایران پشمکی بیش نیستن این حرکت روسها هم این چند روزه از سوختن اونجاشونه که چرا ایران رفت سمت آمریکا طی این دوسه ماهه یه توتفق های زیر زیرکی با اروپا وآمریکا بستن که هرچه غنی سازی کردیم دیگه دست روسه نمیدیم امانت بمونه درضمن از شصت درصد هم بیشتر غنی سازی نکنیم،به روسیه هم دیگه سلاح ومهمات ندیم درعوض جلوی صادرات نفت ایران رو باز کردن زندانیان هم تبادل کردیم اگر دقت کنید اخیرا ایران دراپک به چهارمین صادرکنننده نفت تبدیل شده، ایران به نیروهای آمریکایی ازطریق نیروهای نیابتیش حمله نکنه .و...... نفت هم بدلیل زیرساختهامون نمیتونیم بیشترازین صادرکنیم که دارن سرمایه گذاری میکنن که به مرور بالاتر بفروشیم، ضمنا آمریکا هم به عربه گفته من دیگه نیروهاموقربانی امنیت شما نمیکنم،واسه همین ایناهم رفتن سمت روسهها که امنیتشون رو تامین کنه روسیه هم بخاطر اینکه ازانزوا دربیاد این بیانیه رو صادر کرد دیروزهمتوی سایت وزارت خارجه بجای خلبج فارس از واژه جعلی استفاده کرده بود، همه اینا بخاطر اینه که چرا تو رفتی کاری کردی که نفت بیشتری بفروشی باید بامن بمونی وکات بازی من بشی واسه همین زورش داره، همین حالا نگاه کنید به صادرات نفت ایران افتاده جلوتر ازکویت وچهارمین در اپک شده،بسیارکارخوبی کردیم تا کی بتو پهپاد مفت بدیم ملت گشنگی بکشن،دمرییسی گرم بلده چکارکنه،برجام هم دیگه مرد،غنی سازی ایران هم تا شصت درصد گفتن آزادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها