یک زن مرموز در عکس‌های پوتین؛ این زن بلوند کیست؟/ عکس

در حالی که جنگ ولادیمیر پوتین در اوکراین به ماه یازدهم می‌رسد، او متهم شده است که در عکس‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری، از افرادی ثابت برای ژست گرفتن در نقش‌های مختلف استفاده می‌کند.

یک زن مرموز در عکس‌های پوتین؛ این زن بلوند کیست؟/ عکس

 تعدادی منتقد تیزبین چهره چند نفر را که به نظر می‌رسید در چندین عکس رسمی کنار رئیس جمهور روسیه ایستاده‌اند و خود را کارکنان نظامی، ملوان و مسیحی مومن جا زده‌اند، شناسایی کردند.

این موضوع را نخستین بار تادئوش گیکزان، روزنامه‌نگار اهل بلاروس، در رسانه‌های اجتماعی مطرح کرد. او سه عکس از رئیس‌ جمهوری در کنار گروه‌های مردمی در سه رویداد متفاوت را منتشر کرد.

این گزارشگر مستقر در بریتانیا با اشاره به اینکه ظاهرا در هر سه عکس، یک زن بلوند حضور دارد - یک بار در صف سربازان، بار دوم در لباس خدمه کشتی و سوم در مراسمی مذهبی - گمانه‌زنی‌هایی را در توییتر به راه انداخت.

حضور او در هر سه عکس - دو بار در ردیف اول، پشت شانه پوتین - موجی از این نظریه‌ها را در توییتر به پا کرد که در واقع کرملین به منظور پر کردن عکس‌های تبلیغاتی دیدار و گفتگو با رئیس‌ جمهوری، مرتبا از او استفاده می‌کند.

گیکزان در توییتی که همراه این عکس‌ها منتشر کرد، نوشت: یک سرباز، یک ملوان، یک مسیحی مومن. خدا به شکلی مرموز جابه‌جا می‌شود!

پست او به‌سرعت بیش از ۷۸ هزار بار پسندیده شد، ۹ هزار و ۴۰۰ بار بازنشر شد و بیش از یک هزار و ۵۰۰ پاسخ دریافت کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره ارتباط احتمالی این زن با رهبر روسیه دامن می‌زد.

کلاریسا وارد، خبرنگار سی‌ان‌ان، نیز در این بحث جالب شرکت کرد و فرضیه خود را ارائه داد که این زن بلوند ممکن است بازیگری باشد که برای پر کردن عکس‌های رئیس جمهوری از او استفاده می‌کنند. او نوشت: جالب است. این زن کیست؟ محافظ است؟ بازیگر است؟ چند چهره دیگر هم هستند که در هر دو تصویر در سمت راست ایستاده‌اند.

(عکس)

(عکس)

(عکس) یک زن مرموز در عکس‌های پوتین؛ این زن بلوند کیست؟

(عکس)

 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها