واکنش مشاور امنیت ملی آمریکا به شهادت کیان پیرفلک

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه دخالت‌های آشکار واشنگتن در امور ایران تلاش کرد به بهانه ابراز همدردی با خانواده کودک کشته شده در جریان حمله تروریستی ایذه به ناآرامی‌ها در کشورمان دامن بزند.

واکنش مشاور امنیت ملی آمریکا به شهادت کیان پیرفلک

درحالی‌که سیاست‌های مداخله‌جویانه و تفرقه‌افکنانه واشنگتن در خاورمیانه اصلی‌ترین دلیل ظهور و توسعه تروریسم در منطقه و جهان به شمار می‌آید و آمریکا و متحدانش همواره هدایت ترویست‌ها را در دست دارند، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر با خانواده کیان پیرفلک، کودک 10 ساله‌ای که در حمله تروریستی روز چهارشنبه در شهر ایذه جان خود را از دست داد، ابراز همدردی کرد.

 سالیوان در ادامه پیام خود نوشت که آمریکا به تلاش‌ها برای پاسخگو کردن (عاملان) مرگ بی‌معنای کیان و بسیاری دیگر از ایرانیان شجاع ادامه خواهد داد.

از زمان فوت مرگ مهسا امینی دختر 21 ساله ایرانی هنگام بازداشت در گشت ارشاد ناآرامی‌های در واکنش به این حادثه در برخی شهرهای ایران شکل گرفته است که بسیاری از مقامات غربی و به‌ویژه آمریکا تلاش کرده‌اند با سوءاستفاده از این موضوع و با دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان به این ناآرامی‌ها دامن بزنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها