هلاکت یک سرباز اسرائیلی در نابلس

سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که یک سرباز ارتش این رژیم، به ضرب گلوله در نابلس به هلاکت رسیده است.

هلاکت یک سرباز اسرائیلی در نابلس

شبکه خبری الجزیره به نقل از این مسئول صهیونیست گزارش داد، سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که ظهر امروز در جریان یک عملیات تیراندازی زخمی شده بود، به هلاکت رسیده است.

منابع عبری خبر دادند که این سرباز در نزدیکی شهرک صهیونیستی «شافی شمرون» کشته شده است و یکی از رزمندگان فلسطینی، پنج تیر به سمت وی شلیک کرده بود.

این در حالی است که شانزدهم مهر ماه جاری هم دو نفر از رزمندگان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

در جریان عملیات تیراندازی که در ایست‌وبازرسی «شعفاط» صورت گرفت، یکی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسید و دو نفر دیگر هم به شدت زخمی شدند.

منابع خبری یازدهم مهر جاری هم از تیراندازی در جنوب تل‌آویو در فلسطین اشغالی خبر دادند. در جریان این تیراندازی که در شهر «حولون» صورت گرفت، دو صهیونیست زخمی شدند.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیاتهایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

در پی افزایش عملیاتهای استشهادی علیه صهیونیستها، مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» به تازگی گزارش داد، از زمان آغاز موج عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

به گزارش این مجله، این افزایش درخواست مجوز، از زمان جنگ سیف القدس در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد؛ به نحوی که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹  هزار مجوز تا جولای رسیده است.

بنا بر این گزارش، پس از عملیات «الخضیره» که هفتم فروردین ماه گذشته صورت گرفت، ۹ هزار و ۲۳۲ درخواست مجوز سلاح ثبت شد که ۱۳۵ هزار مورد، متعلق به ساکنان همین شهر بوده است. پس از عملیات «بنی براک» که روز نهم فروردین ماه صورت گرفت، ۹ هزار و ۸۶۱ درخواست و پس از عملیات تل آویو در ۱۸ فروردین، چهار هزار و ۸۰۶ درخواست دیگر ثبت شد. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کار اغتشاشگران تجزیه طلب فلسطینی است باید سرکوب بشن از ایران یاد بگیرید چگونه با معترضان برخورد میکند

  • ناشناس
    0

    مثل چند هزار نیروی قدس در سوریه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها