واکنش بایدن به اعتراضات اخیر در ایران و تسهیل گری اینترنت برای ایرانیان

رئیس جمهور آمریکا مدعی شده دسترسی به اینترنت بین الملل را بر خلاف پروتکل های جهانی مخابرات تسهیل خواهند کرد.

واکنش بایدن به اعتراضات اخیر در ایران و تسهیل گری اینترنت برای ایرانیان

آمریکا اخیرا برخی تحریم های ماهواره ای مربوط به دسترسی به اینترنت در ایران را لغو کرده و ایلان ماسک مدعی فعال سازی استارلینک در ایران شده است. تصمیماتی که وزارت ارتباطات آنها را خلاف مقررات بین المللی می داند.

رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات ایرانی اعمال خواهد کرد.

بایدن مدعی شد این تحریم‌ها علیه کسانی خواهد بود که واشنگتن آنها را به خشونت علیه معترضان متهم می کند.

واشنگتن دسترسی ایرانیان به اینترنت را از طریق تسهیل دسترسی بیشتر به پلت‌فرم‌ها و سرویس‌های امن، خارج از کشور آسان‌تر می‌کند.

منبع: قرن نو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 61
  • رضا
    75

    قابل توجه اغتشاشگران عزیز پدر بایدنتون هم بیاینه ای به نفعتون صادر کرد

    نظرات شما -
    • خندان
      12

      شما مملکت روبه این روز رساندید

    • ناشناس
      24

      نادان !!!
      ایران رو کی تحریم کرد !!!
      مگر همین آمریکای پدرسوخته نبود !!!
      چرا خدا بهت عقل نداده ؟؟؟
      این آمریکای دیوس چهل ساله ایران رو تحریم کرده
      شرکت‌های سرمایه‌گذاری جرات حضور در ایران رو ندارند
      ارزش پول ملی ما رو نابود کرده و وووو..
      کی میخوای سر عقل بیای؟؟
      آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد نتیجه اش چه شد؟؟؟

    • ناش
      44

      مردک فسیل بی خاصیت تو الان باید در اسایشگاه سالمندان بستری باشی هنگام صحبت کردن که باد معده از خودت رها میکنی هنگام راه رفتن که داری می افتی هنگام غذا خوردن هم که غذا به دهانت میگذارند چقدر مردم امریکا بد بخت هستند که ترا انتخاب کردند پس خاموش شو مردک کودن .اگر شعور و درک و فهم سیاسی داشتی از پتانسیل های موجود در ایران کمال استفاده را میکردی افسوس که تهی از شعور هستی

    • ناشناس
      5

      فعلا که معتمدین تو مجیز این مردک فسیل را میگویند تا موافقت کند

    • 3

      بقول شما، ما چقدر بدبختیم که چنین آدم مفلوکی از حکام ما بیشتر، از خون های ریخته شده ناراحت است.

    • چراااا؟؟؟؟
      1

      چرااا واسه گفته های بایدن جای نظر و دیدگاه هست. اما برای انیکه بعد چندین روز سکوت مرگ؛ فرمودن؛ دعوا برسر حجاب و بدحجاب نیست و خودشم انقد سرکیفه ک اصلا تو باغ و اوضاع و احوال مردم و مطالبات و بدبختیایی ک ظرف همین چندماهه خون مردم بجوش آورده نیست. جای کامنت و نظر مردمی نذاشتین!!؟؟؟ البته کاملا هجمه نظرها مشخصه ک غیرقابل نشر می بود.. ولی فکر نکن حالیمون نشد و ندیدیم..

    • ناشناس
      0

      جنتی باید رئیس جمهور آمریکا بشه
      بایدن حق جنتی را خورده‌ ' جان پوتین و نوکراش

    • 0

      ابرام شوتر رفت کلاس هفتم
      یا ترک تحصیل کرده

    • ناشناس
      0

      با دو جمله چه دودی بلند شده از ساندیسیها دیگه ساندیس تگری هم خنکشون نمیکنه

    • 0

      قابل توجه وطن فروشان بی غیرت عرب پرست ضد ایرانی
      ارباب پوتین در قبال ایران سکوت کرده البته ظاهرا
      اما گری گاسپارف گفته مردان روسی باید از زنان ابرانی یاد بگیرن!

  • ناشناس
    12

    جیمی کارتر .ریگان .ملکه انگلیس و خیلی از این مستکبرین برای مردم ایران دلسوزی نمودند لکن انقلاب اسلامی ماند و آنان مردند این نیز بزودی به آنان خواهد پیوست..

  • ناشناس
    1

    دمش گرم بابا بایدن عاشقتم

  • ناشناس
    5

    خدا کنه زودتر بیاد از شر فیلتر حکومت راحت بشیم

  • ناشناس
    12

    لعنت بر شما دموکراتهای خائن و خبیث!

    نظرات شما -
    • 0

      همیشه همینطور جوک می گی؟! می شه بگویی دقیقا به کی خیانت کرده که ازش ناراحتی شیطون!؟ ازش ناراحت شدی؟!

    • 2

      مسیر قانونی همان است که در مورد آسیب دیدگان توسط معلم طوسی؛ کشته شدگان هواپیمای با موشک زده شده؛ و ... پیموده شده و یا آنکه در مورد اختلاس های چند هزار میلیاردی ادامه دارد؟! یادم رفت بپرسم ساندیسهای شما را هفتگی توزیع می کنند یا ماهانه؟! فکر کنم یک چیزی هم توش می زنند بهتون میدن!

  • ناشناس
    8

    امریکا واسراییل هیچ نقشی ندارند ،هر حیله ونیرنگ است در حکومت است ،،،حکومت میخواست دزدی ها واختلاس ها را از این طریق پنهان کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      عادت دارن هرچیزی را کردن اینو آن بندازن عادت کردن مردم به این حرفها چرت گویها مردم از فقرو گرانیها زندگی سیاه زور کردن کلفتیهای شما خسته شدن از دروغهاتون از دوزدیهاتون از اختلاسهاتون از عربها خوستن شدن مردم دیکه بس است هرچی سره مردم و زندگی مردم و جوانان آوردین تقسیر این آن ندازید

  • عادل
    3

    جواب ناش مگر اینهایی که در ابران حکومت میکنند دهه هشتادی هستند که بایدن باید برود اسایشگاه اگر اینحوری باشه تمام مسولین رده بالای ایران الان باید در اسا یشگاه باشن

  • ناشناس
    5

    درود بر پدر بایدن . لعنت بر پدر روحانی .
    آنها اونور دنیا به فکر ملت مظلوم هستند ولی اینا اینور دنیا بفکر ظلم بر ملت هستند

    نظرات شما -
    • علی
      7

      واقعا برای این طرز تفکر متاسفم!! بدبخت، رژیم آمریکا و متحدانش مثل: انگلیس و رژیم تروریستی اسرائیل، هیچ وقت بفکر مردم ملت ایران نیستند و حمایت هایشان فقط در حد شعار هست وتمام. لطفا فریب این دلسوزی ها مقامات رژیم آمریکا و دولت های اروپایی را نخور.
      آمریکا ، روسیه ،چین و کشورهای اتحادیه اروپا، بیشتر به فکر منافع‌ خودشان هستند و بدنبال اجرای سیاست های کثیف دوگانه شان هستند.

    • ناشناس
      0

      باريكلا

  • ناشناس
    15

    یکی نیست به این بایدن احمق بگه:خواهشاتحریم اینترنت ماهواره ای رو که برمیداری ،تحریم بانکی ونفتی ایران رو هم بردار دیگه!اینقدر این آمریکایی ها احمقند که نمی دونند دیگه چیزی برای تحریم ایران باقی نمونده!

    نظرات شما -
    • احمد اندروژ
      0

      نگرن حقوقتی که از پول نفت میاد گور بابای پول نفت کارمندان دولت و گروهای اطراف باید دعا کنن پول نفت بر گرده ملت ایران نمیخوان پول نفت به یه عده خاص مفت خور برسه

    • ناشناس
      0

      واقعا بایدن خواهش میکنم همه تحریم ها رو بردار که برادران فلسطینی ویمنی وسوریه وغیره نیاز مبرم به دلار های نفتی ایران دارن واسه مردم ایران هم خدا کریمه خخخخ

  • ناشناس
    2

    از نظر فنی و مهندسی ارایه اینترنت ماهواره ای هیچ مشکلی ندارد.
    وزیر ارتباطات مگر شما قوانین کشور را در خصوص قطع اینترنت رعایت کردید ؟ که یاوه گویی میکنی ؟ کسی از قانون و مقررات سخن باید بگوید که یک ذره به آن عمل کند .

  • تابش
    0

    این اعتراضات هرازگاهی مانند آتش زیر خاکستر زبانه میکشد .و میسوزاند .ریشه های ظلم و دزدی ها و خیانت ها را .ویک حادثه کوچک جرقه است .منتظر آتش قهر شدیدتر ملت باشید .

  • ناشناس
    2

    به 10.8.20 همین کدخداست که هم باد معده را روی امثال شما ول میده و کشور شما را به این روز سیاه در اورده واز رو هم نمی روید.اگر زور دارید به او حمله کنید نه سوسه بیایید

  • 22


    چاقو‌کشی و کشتن مردم کوچه و خیابان، آتش‌ زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش‌ زدن مسجد و قرآن، چادر از سر ناموس مردم کشیدن و... اعتراض است یا زنده کردن یاد داعش؟ دستگاه قضایی نباید ذره‌ای در برخورد انقلابی با این وحشی‌های عصر جدید تردیدی به خود راه دهد.
    فوت مرحومه مهسا امینی همه ما را ناراحت کرد این موضوع از مسیر قانونی خودش درحال رسیدگی است. دلیلی ندارد که بر سر این مسئله آشوب به پا شود و کشور و جان و مال مردم این همه خسارت و آسیب ببیند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      دمشون گرم.بزودی میان سراغت مزدور سایبری.

  • ناشناس
    16

    مسئولین امر باید تکلیف رسانه‌های مجازی چون واتس‌آپ آمریکایی و اینستاگرام صهیونیستی را برای همیشه روشن کنند و نگذارند دشمن در خانه خودمان به ایفای نقش خود ادامه دهد.

    نظرات شما -
    • 0

      برای اینکه به جوان مردم در خیابان شوک بدهید تا تشنج کند و هیچکس هم نفهمد؟

  • 9

    اینکه بر سر هر مسئله‌ای نظم عمومی جامعه مختل شود پذیرفتنی نیست. این وضعیت برای همه آزاردهنده است. مسئولان امر تدبیری بیندیشند که آرامش زندگی شهروندان به هر بهانه‌ای توسط یک مشت قانون‌شکن مختل نشود.

    نظرات شما -
    • حقیقت
      1

      نترس خدا یه جای دیگه روزیت میدهد البته اولین بار روزی حلال

  • 11

    کسانی که در فتنه‌ها از رهبری جلو می‌افتند یا عقب می‌مانند و خود را یک سر و گردن بالاتر می‌پندارند قطعا با دشمنان همراهند نه با نظام. طبق فرمایش امام صادق(ع) در فتنه‌ها مراقب باشیم غربال نشویم و تنها راه‌، ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن است.

    نظرات شما -
    • 1

      میشه بگی تحصیلاتت چقدره که مغزت را بایگانی کردی و از زندگی فقط تحت هر شرایطی پیروی بدون فکر کردن را یاد گرفتی؟! امثال شما من را یاد خوارج می اندازید که در افکارشان همینقدر مصمم بودند.

  • ناشناس
    12

    چقدر نازیباست که افرادی عمری را سر سفره انقلاب نمک خوردند و به رشد و نمو رسیدند و پس از عمری نمکدان شکستند و از سوی دیگر چقدر زیباست که افرادی در تاریکی رشد و نمو کردند و همانند حر زمان چون ضرغام‌ها به مسلخ عشق رفتند. چه بسیار عبرت و چه بسیار کم عبرت‌گیرنده.

  • 20

    خواصی که طی 44 سال از برکت انقلاب و نظام جاه و جایگاهی پیدا کردند و به مواهبی رسیدند چرا این روزها صدایی از آنها شنیده نمی‌شود؟ روزه سکوت گرفته‌اند یا دفاع ازحقیقت و نظام وفق مرادشان نیست؟ زمانی کارگزار نظام بوده‌اند و برخی هنوز نان انتساب خود به جایگاه‌های مقدس را می‌خورند. این روزهای تلخ سپری خواهد شد ولی پشیمانی سودی نخواهد داشت.

    برخی سلبریتی‌های بی‌هویت از فیلتر گزینش صدا و سیما عبور می‌کنند و پس از مشهور شدن به برکت این سازمان و دریافتی‌های میلیاردی فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و آنچه را خود لایق آنند نثار این ملت و نظام نورانی و مقدس می‌کنند.

    افراد مرفه و بی‌درد که از برکت انقلاب به آلاف و الوف رسیده‌اند اول مالیات اموال خود را پرداخت کنند و بعد به اربابان‌شان ملحق شوند و زیر پرچم کفر به ادامه حیات ننگین خود بپردازند و آن قدر علیه کشور و ملت و پرچم خود اراجیف ببافند تا جانشان درآید.

    سلبریتی‌‌سازی دلخواه دشمنان ایران اسلامی متناسب با هر منطقه‌ای در کشور سال‌هاست شروع شده است. وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی است که این طراحی دشمنان را برهم بزنند.

    افرادی که با کمپین سفارت ساخته «من محجبه‌ام ولی مخالف گشت ارشاد هستم‌» دانسته و یا ندانسته آتش تهیه اغتشاشات پرخسارت اخیر را ریختند چه پشیمان شده باشند چه نشده باشند در ریختن خون حافظان امنیت کشور شریک هستند. بروند توبه کنند. شاید خداوند راه جبران بخشی ازخسارات بزرگی را که به جان و مال مردم زدند پیش رویشان بگذارد.

    سلبریتی‌ها و مدعیان دفاع از حقوق زنان چرا هشتگی برای 35 دختر دانش‌آموز که توسط گروهک‌های ساخته دست آمریکا در افغانستان قتل‌عام شدند نزدند؟

    اینکه آمریکا با وجود تحریم داروی بیماران خاص مثل بیماران پروانه‌ای باتمام توان به‌دنبال رساندن اینترنت ماهواره‌ای به ایرانیان است نشان می‌دهد هدف آمریکا فقط براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی این ثمره مجاهدات مردم ایران است.

    اصلاح‌طلبانی که این ایام از حق اعتراض و حق معترضین گفتند و نوشتند نظرشان در مورد بیانیه صادره از سوی وزارت اطلاعات که خبر از دستگیری بیش از 200 نفر از سلطنت‌طلب‌ها، تجزیه‌طلب‌ها، گروهک منافقین و اتباع خارجی در اغتشاشات اخیر داده چیست؟ آیا نمی‌خواهند از ساده‌انگاری و پز روشنفکری دست بردارند؟

    سخنرانی انقلابی آقای رئيسی ریاست محترم جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل و بالا بردن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی یک اقدام تاثیرگذار بود که بی‌واسطه صدای ایران را به گوش مردم جهان رساند.

    وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای 10 شرکت و یک کشتی را به بهانه تسهیل صادرات نفت ایران در فهرست تحریم‌های جدید خود قرار داده است‌، ولی در داخل کشور عده‌ای مزدور بیگانه می‌گویند افزایش صادرات نفت ایران به‌خاطر شُل گرفتن بایدن رئيس‌جمهور آمریکا است. غیر از وطن‌فروشی اسم دیگری نمی‌توان روی کار این جماعت گذاشت.

    ایران تمامیت ارضی همسایگان را تا جایی مورد احترام قرار می‌دهد که امنیت ملی آن از سوی آن کشور و منطقه مورد تهدید واقع نشود. هرکجا اقدام خصمانه‌ای علیه منافع ملی کشورمان صورت بگیرد و خطوط قرمز نادیده گرفته شود نیروهای نظامی کشورمان این حق را دارند که با تهدیدات مقابله کنند.

    استاد رحیم‌پور ازغدی چه زیبا گفته که بی‌حجابی و لخت شدن زنان در معابر عمومی حقوق زن نیست بلکه اضافه حقوق مردان است.

    معصی پولی‌نژاد در یکی از برنامه‌های خود برای دعوت اغتشاشگران به اغتشاش به ‌گریه افتاد. آدم یاد فیلمی می‌افتد به نام«چند می‌گیری‌گریه کنی؟». البته این کولی‌بازی برای تحریک احساسات‌، نمادی از بیچارگی ضدانقلاب است.

    اگر نقشه جهان را جلوی سلبریتی‌های غربی بگذاری و سؤال بکنی ایران کجاست نمی‌توانند پیدا کنند‌، ولی دلارها و ریال‌های آمریکا و عربستان برای دامن زدن به اغتشاشات علیه ایران چه‌ها که نمی‌کند!

    به مصوبه سران قوا در مورد لزوم تمدید اجاره منزل که به نفع مستاجر به تصویب رسیده در برخی از محاکم قضائی ترتیب اثر داده نمی‌شود. آیا این توهین به سران سه قوه نیست؟

    در منطقه 22 تهران برخی از میوه‌فروشان انگور بی‌دانه را کیلویی 85 هزار تومان می‌فروشند. متاسفانه از بازرس و بازرسان خبری نیست و مسئولین امر در خصوص گرانفروشی‌ها هیچ نظارت مؤثری ندارند.

    نظرات شما -
    • حنایی
      5

      عامل اصلی همه این بحران‌ها افکار پوسیده و زنگ زده شما تندروها هستید شما از یکطرف دلار بجیب می زنید و از طرف دیگر ملت را به بهشت و جهنم سفارش میدهید

    • ناشناس
      4

      مزدور سایبری.

    • ناشناس
      13

      درسته، پیامت طولانی اما دقیق بود...

    • البرزی
      2

      خدایی پولی که امروز می گیری حرومه

    • 3

      راستی با حقوق و مزایا و اضافه کاری؛ «چند می‌گیری‌ از این پرت وبلاها بنویسی؟»

    • ناشناس
      9

      خب شما بهشتو نمی‌خوای برو به جهنم.....

    • امیر ب ادمک
      2

      آدمک خفه شو جیره خوار دولت ساندیس خور دشمن ملت خودتی

    • شهریاری
      0

      البرزی؛ آفرین.. گل گفتی***

  • 0

    به برکت افراد با هوش دنیا وایرانیانی که از جمهوری اسلانی فرار کرده اند و این امریکاییها انها را جذب خودشان کردند امریکا شده امریکای جهانخور وثروتمند و قدرتمند و حرف اول دنیا را میزند این همن مردمانی هستند که از جور وستم ج.م.ا.س فرار کرده وبه امریکا و دیگر بلاد اروپا پناهنده شده اندو وان کشور را قدرتمند کرده اند .ایا شما چه کرده اید و الان با جوانهای 14 و15 ساله خودتان چه میکنید.این اخوندهای مفتخور که دارند شما را روی انگشتشان میچرخانند را چه میگویید..این چند صباحی هم بگذرد عین برق چنگیز خان مغول.تیمور لنگ .اسکندر ملعون.و دیگران امدند سرمست و عین گور کنهای سر به زیر رفتند وشما هم این چنین ونامی ازتان نیست.چون مردمی نبوده اید و نامتان به گور وبه بدترینها یاد خواهد شد عین میرزا اغاسی قاجار

  • ناشناس
    0

    مدعیان لایتمداری قول و فعلشان هم باید بیشتر از بقیه مبتنی بر تقوی باشد ایا شرم از خدا بر شرم از بنده خدا ترجیح ندارد ؟یستخفون من الناس ولا یستخفون من الله

  • ناشناس
    1

    شما ازیک طرف پول دراختیار حکومت میگذاری ازطرف دیگر دنبال اینترنت آسان برای مردم هستی؟؟؟؟!!!! قسم حضرت عباس راباور کنیم یا دم خروس را؟!!

  • محمد
    2

    از تلاشهای اقای بایدن برای برجام تشکر میکنم نهایت سعی خود را کردند ولی متاسفانه.......

  • ناشناس
    0

    تشکر دکتر سید

  • ب ناش
    0

    این صفاتی ک گفتی ب خیلی از رده بالاهای حکومت ما هم میخوره... نگووو اسماشونو نمیدونی!!؛ ج.../ خ....../ ر.../م...../..../....

  • ناشناس
    8

    شما خفه شین لطفا ...همین شما و امثال شماید که جوانان مارو تحریک میکنید مسائل کشور ما به خودمون مربوط هست ما به شما نیاز نداریم ما یه رهبر داریم که مثل کوه در مقابل شما ایستاده و ما ملت هم پشتوانه رهبرمون هستیم تا آخرین لحظات مرگ .... زنده باد اسلام و حجاب چه با چادر چه با روسری

  • صادق
    0

    بعضی یا بیشعور شدند که تاریخ تجاوز آمریکا به کشورها را نمیخوانند یا اینکه کلا نفهم هستند و نمیخوان بفهمند اونم بخاطر اینه که خیال میکنند با امریکا میشه لب ساحل کنار دخترا نشست

  • ناشناس
    0

    البته اگر فرزندان مسئولین را تحریم کنید بهتره،چون فرزندان اکثر مسئولین در خارج از کشور اقامت دارند و کیف میکنند!

  • ناشناس
    0

    واقعا لایق ریاست جمهوری آمریکا هستی

  • ناشناس
    2


    حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.

  • بهنام
    2

    بیا اینهم از بابا بایدن که هوای بر و بچ را داره و از یادش نمی‌رود .

  • ناشناس
    0

    به ناشناس وقتی حکومتی می خواهد کشوری که عضو سازمان ملل است را از صفحه روزگار محو کند وسفارت خانه کشوری را اشغال می کند نتیجه میشود فربه شدن حکومتیان وفقر وشهید شدن مردم

  • سرباز یگان ویژه
    0

    مردم عزیز دقت کنید. نفوذی ها در بین شما هستن.تا شما را به سمت بانکها و مساجد و .‌‌ هدایت کنن.
    تاسراغ صداوسیما و کلانتری و پایگاه های بسیج و پادگان ها نروید
    بسبار هم در کارشون خبره هستن
    لطفا حواستون را جمع کنید اینا براحتی شما را تحریک میکنن تا اموال مردم و بانک و.‌‌ را آتیش برنین تا برا سرکوب بهانه پیدا کنن
    خیلی وقتها خودشونا با لباس شخصی درنقش معترض ظاهر میکنن وشیشه بانک میشکنن و اموال عمومي ومردم را آتیش مزنن تا شماها را تخریب کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها