یک زن مراکشی هوسبازی‌های سفیر اسرائیل در رباط را افشا کرد

بعد از افشای رسوایی اخلاقی بزرگ در سفارت رژیم اسرائیل در مراکش که منجر به فراخوانی سفیر این رژیم به تل‌آویو شد، یک زن مراکشی از هوسبازی‌های این سفیر پرده برداشت.

یک زن مراکشی هوسبازی‌های سفیر اسرائیل در رباط را افشا کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی الوطن در گزارشی نوشت: یک زن مراکشی که حاضر نشد مشخصات و هویتش رسانه‌ای شود اعلام کرد تعرض و ایجاد مزاحمت برای زنان مراکشی توسط سفیر اسرائیل در مراکش سابقه زیادی داشته و او خود نامه‌ای در 25 اکتبر 2021 برای سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل در این رابطه ارسال کرده بود.

این زن مراکشی بازگو کرد: من در آن نامه به سخنگو گفتم اگر تحقیق کنید، کارمندان زن تمام هتل‌‌هایی که سفیر شما طی ۱۰ ماه گذشته در مراکش در آنها اقامت داشته در این رابطه شهادت خواهند داد.

گفتنی است اخیراً شمار زیادی از دیپلمات‌های رژیم اسرائیل در رباط به سبب رواج فساد مالی و اخلاقی به مرکز فرا خوانده شده و تعدادی از کارمندان محلی سفارت رژیم صهیونیستی هم از کار برکنار شده‌اند.

این در حالی است که سفیر این رژیم نیز اجازه بازگشت به مراکش را پیدا نکرده است.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    حداقل تو استخر تو برزیل زیرآبی نرفته و دستمالی نکرده کسی رو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کی این کارو کرده ؟؟

  • ناشناس
    0

    آورین
    آورین

  • ناشناس
    0

    الکی. چون مرکش با اسراییل رابطه دارد. به بعضی ها پول می دهند تا علیه اسراییل حرف بزنند و ادعا کنند. اگه بحث ازادی فردی باشد این موضو.ع در تمام کشورهای جهان مرسوم است و اختصاص به مراکش و اسراییل هم ندارد.انها که از دشمنی اعراب و اسراییل در این 80 سال نان می خورند ، پشت این سناریوها و فیلم ها هستند

  • ع.م
    0

    یه خبر هم از احوالات آقای طوسی بدین، نگرانش هستیم جمیعا" !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها