مقتدی صدر: توهین به زائران ایرانی ممنوع و حرام است

رهبر جریان صدر در توصیه‌هایی به طرفداران خود گفت که توهین و تعرض به زائران ایرانی امری ممنوع و حرام است.

مقتدی صدر: توهین به زائران ایرانی ممنوع و حرام است

مقتدی صدر در بیانیه‌ای طرفداران خود را به مشارکت در راهپیمایی اربعین و رفتن به سمت کربلا دعوت کرد.

وی در بیانیه خود توصیه‌هایی به طرفداران خود طی برگزاری این مراسم داده است.

مقتدی صدر در بخشی از توصیه‌های خود اعلام کرد که تعرض و توهین فیزیکی و یا زبانی و یا به هر شکل دیگر به زائران غیر عراقی به ویژه برادران ایرانی امری ناپسند، ممنوع و بلکه حرام و در تضاد با عرف است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    آقای مقتدی صدر هرچند که توصیه های شما جای امیدواری داردلیکن درعراق شیعه تنها چیزیکه میتواند بر مستکبرین واستعمارگران وسرسپردگان ومزدوران داخلی عراق فائق آمد حضور وحدت آفرین احاد شیعه درهرکجای عالم هست تصور میکنم اهل سنت عراق هم دراین رزمایش عظیم معنوی -سیاسی ومردمی خود صدای یکنواختی ازخود نشان داده است که حتی اهل سنت با آن همراهی میکنند زیرا میدانند این شور راهپیمای اولا درآینده ازحیث ارزآوری واقتصادی برای مردم عراق اقدامی مبارک واز نقطه نظر معنوی هم پیامی آشکار به دشمنانی است که به عناوین مختلف درجهت به یغما بردن ثروتهای مسلمین ازهیچ تلاشی فروگذار نمیکنند . بعضی مواضع شما قبل از اینکه به تقویت نمایش عظیم مسلمین کمک کند این رشد وبالندگی را تضعیف میکند . آشوب وهرج ومرج اخیر کمکی به امنیت ملی عراق نمیکند بلکه تضعیف عراق را درپی داشت . راههای متنوع دیگری برای چهره زشت فساد ازهرنوعش وجود دارد بهترین گزینه را میتوان دراین مبارزه بی امان با فساد پیش گرفت .

  • شیرتوشیر
    1

    جناب آخوند صدر ، از شما ممنون هستیم بما توهین نمی کنید آب غذا و امنیت می دهید ما یه ملت بی هویت و بی صاحب و بی تاریخ هستیم شما عربی شما حق داری

  • ناشناس
    0

    حتماً رسيدگي میشه حاج آقا

  • ناشناس
    0

    اونی که با اون وضعیت میاد اونجا پیشا پیش خودش به خودش توهین کرده به دیگری نیاز ندارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها