پلیس دانمارک:

تیراندازی در یک مرکز خرید در «کپنهاگ»/ چندین نفر زخمی شدند

پلیس دانمارک از وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در «کپنهاگ» پایتخت این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه چندین نفر زخمی شده اند.

تیراندازی در یک مرکز خرید در «کپنهاگ»/ چندین نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس دانمارک امروز اعلام کرد که در پی وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در پایتخت این کشور، چندین نفر زخمی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس دانمارک در این باره تدیید کرد که در تیراندازی امروز در مرکز خریدی در شهر کپنهاگ «چندین نفر» زخمی شده اند.

پلیس در ادامه افزود که «تعداد زیادی» ار مزدم در صحنه حادثه حضور داشتند و از مردم محلی نیز خواسته شده است تا از ورود به منطقه خودداری کنند.

یکی از شاهدان عینی که با کانال محلی TV ۲ مصاحبه کرد، گفت که او صدای ۳ گلوله را در مرکز خرید شنید که باعث شد مشتریان از مرکز مذکور فرار کنند.

در فیلمی از این حادثه، حضور پرتعداد پلیس ونیروهای امنیتی نزدیک مرکز خرید و مسدود شدن خیابان های مجاور نشان داده شده است.

خبرگزاری فرانسه نیز در این باره اضافه کرد که تا کنون یک نفر در این ارتباط از سوی نیروهای پلیس دانمارک بازداشت شده است؛ این در حالیست که پلیس از ارائه هرگونه جزئیات درباره این فرد خودداری کرده است.

خبرگزاری بی بی سی نیز هم اکنون در این باره نوشت: ده ها پلیس مسلح و همچنین نیروهای امدادی در محل حادثه در شرق پایتخت حضور دارند. تمام راه ها و ایستگاه های مترو منتهی به مرکز شهر نیز بسته شده اند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها