همسر نانسی پلوسی بازداشت شد

رسانه های آمریکایی گزارش دادند، همسر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی بازداشت شده است.

همسر نانسی پلوسی بازداشت شد

رسانه‌های آمریکایی از بازداشت «پل پلوسی» همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی خبر داده‌اند. 

براساس گزارش روزنامه نیویورک پست، پل پلوسی 82 ساله شنبه شب گذشته به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شده است. 

هیچ اطلاعات دیگری درباره این رویداد منتشر نشده است اما شبکه ای بی سی نیوز گزارش داده است که سطح الکل موجود در خون پل پلوسی در زمان بازداشت، 0.08 و بالاتر بوده است.

گفته می‌شود که پلوسی روز یک شنبه برای سخنرانی دریافت مدرک دکترای افتخاری در دانشگاه براون در رود آیلند حضور یافته است.

نانسی پلوسی و همسرش در سال 1963 ازدواج کرده و دارای 5 فرزند هستند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مش جمعه
    0

    فراموش نکرده ایم که برادر خانم مقصودی نماینده بروجرد را بجرم کلاهبرداری دستیگیر کردند،زمین و زمان را به لرزه در آورد. مجریان قانون اجرای قانون را از دیار کفر یاد بگیرید. فقط از پوتین و آلیگارش های روس الگو نگیرید

  • ناشناس
    1

    اگر یکی از جوانان ایرانی عدای این پیر مردی درمی‌آورده بازداشت می شده حتماً می گفتند چون حکومت مشکل داشته. بخاطر اون شراب خورده

  • ناشناس
    0

    قانون را از بلاد کفر یاد بگیرید در ایران فساد به راحتی انجام میشود برای اینکه نظام در خطر نیفتد همه خفه خون میگیرید عدم شفافیت و نا برابری قانون در سرزمین اسلامی!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها