با حضور در آلبانی و دیدار با سرکرده گروهک تروریستی منافقین

پمپئو خود را عضوی از گروهک منافقین خواند!

وزیر خارجه دولت ترامپ دیروز با حضور در آلبانی با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

پمپئو خود را عضوی از گروهک منافقین خواند!

مایک پمپئو در دیدار با رجوی خود را عضوی از این گروه خوانده و خواسته است از ظرفیت‌های آنها علیه جمهوری اسلامی استفاده شود!

سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) از 30 خرداد سال 60 به‌صورت رسمی وارد فاز مسلحانه علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شد.

در کارنامه این گروهک تروریستی بالغ بر 12 هزار ترور ثبت شده است؛ از شخصیت‌های انقلاب تا مردم عادی کوچه و بازار تنها به‌جرم همراهی نکردن با این گروه به شهادت رسیده‌اند.

فجایعی همچون انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست‌وزیری و ترور شهید صیاد شیرازی به‌دست آنها اتفاق افتاد.

همچنین از سال 64 با حضور در خاک عراق و دیدار مسعود رجوی با صدام، به‌صورت رسمی با رژیم بعث علیه ملت ایران در جنگ تحمیلی مشارکت کردند.

این گروه بعد از سقوط صدام، مجبور به ترک خاک عراق شدند و با کمک کشورهای غربی در خاک آلبانی ساکن شدند.

در سالهای اخیر و با خروج این گروهک از فهرست تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا، برخی سران آمریکا در میتینگ‌های این گروهک تروریستی شرکت می‌کردند. جان بولتون مشاور امنیت ملی و رودی جولیانی وکیل ترامپ با سران این گروه ضدایرانی دیدار داشتند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • محمد
    7

    اطمینان داشته باش که یه روزی یه جایی تلافی خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی عزیز ازتوی ملعون وترامپ قمار باز گرفته خواهد شد وآن روز دیر نیست ..لعنت خدا بر دارودسته منافقین که خون بهترین بندگان خدارا به ناحق ریختن

    نظرات شما -
    • به محمد
      16

      ننگ تو بسیجی کاسب تحریم

  • ناشناس
    7

    آخه پمپ گو این موجود بی ارزش به منافقین پست و ذلیل پیوسته چه بازتاب دارد؟ یک خیکی به گروه خوکان پیوسته!!!

  • ناشناس
    1

    خاک بر سرت تو ایران کسی منافقین را نمیخواد میرفتی با ولیعهد پیمان میبستی احمق

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظور از ولیعهد همونیه که سال ۸۸ به رئیس جمهور آمریکا نامه زد که ایران رو تحریم کنه همونه که همدلیشو به مردم تسلیت گفته؟

  • ناشناس
    9

    خوش به حال آلبانی نشینا شد
    صاحب پیدا کردند

  • سعدی
    2

    پمپ گه دست در دست جاسوسان وهمرزمان صدام در جنگ تحمیلی ، گروهک ملحد و التقاطی که ۸ سال برای صدام جاسوسی وخبرچینی وگرا دادن به موشک های صدام را در کارنامه مبارزاتی ! خویش دارد و اینک بزرگترین افتخارشان جاسوسی برای امريکا واسرائیل و سعودی است ؟ انها با جیره خواری ومزدوری ادرس سایت های نظامی و اتمی کشور را به اسرائیل می دهند وحتی از بیان علنی ان هم شرم ندارند ! محبوسین مفلوک در البانی فکر می کنند با پول دادن به لجن هایی چون بولتون و جولیانی
    و پمپئو و... وجهه ای کسب می کنند غافل از این که ملت ایران از هر وطن فروشی بی اصالتی متنفر است .

  • ناشناس
    2

    چرا باید گروههای سیاسی ایرانی وطن پرست به اختلاف ایدئولوژیک و سیاسی با یکدیگر بر بخورند و به گروههای سیاسی عدیده منتقد و معاند با حکومت جمهوری اسلامی ایران تقسیم و تکثیر شوند و هر کدامشان برای حفظ جان خود و ادامه حیات سیاسی خود به کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا پناهنده بشوند؟!!! چرا در هیچ کجای دنیا به ویژه در کشورهای پیشرفته سیاسی چنین چیزی که در ایران هست (انواع و اقسام دشمنان داخلی) مشاهده نمی شود؟! چرا هیچ کشوری به اندازه حکومت جمهوری اسلامی ایران پناهنده سیاسی و دشمن در خارج و داخل کشور و مرزهای خود ندارد؟! چرا نباید قانون اساسی کشور توسط نخبگان حقوقی مستقل کشور (وکلای دادگستری خبره عضو کانونهای وکلای دادگستری کشور) نگاشته شود و به تأئید و تصویب اولیه احزاب سیاسی و تأئید و تصویب نهایی ملت برسد و نوع نظام سیاسی کشور و ساختارهای دمکراتیک آن که در متن قانون اساسی کشور به آن تصریح می شود توسط صندوق های رأی تعیین و انتخاب شود؟!

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      8

      عزیز جان میتونه توبه کنن بیان اما قاتلین کثیف نمی تواند بیاد لعنت خدا بر ....

    • ناشناس
      2

      به ناشناس ۱۹:۳۱: دوست عزیز مثل اینکه مطالب معنونه را چپکی متوجه شده اید! قبل از پیروزی انقلاب گروههای سیاسی زیادی همچون روحانیت، سازمان مجاهدین خلق، کمونیستها و توده ای ها و ... با یکدیگر متحد شده و به مبارزه با سلطنت محمدرضا شاه پهلوی پرداختند که رهبران این گروه های مبارز سیاسی یا به خارج از کشور تبعید شدند یا به زندان افکنده شدند. پس از پیروزی انقلاب وقتی رهبران این گروههای سیاسی مبارز پس از تبعید به ایران بازگشتند و یا از زندان آزاد شدند جهت تعیین نوع نظام سیاسی و نگارش قانون اساسی و تقسیم قدرت سیاسی دچار اختلافات اساسی و عقیدتی شدند و با بیرون رانده شدن دیگر گروههای سیاسی از قدرت، جنگ مسلحانه بین حکومت روحانیون و سایر گروههای سیاسی از جمله گروه فرقان و سازمان مجاهدین خلق در گرفت که تاکنون ادامه دارد!

  • ۹۹
    2

    ببخشید احمق تشریف دارید منافقین جزء شما هستند بد برداشت نکنید

  • ناشناس
    11

    پمپئو متوجه شده مریم بی صاحب هست خیالاتی برش داشته!! جناب پمپئو محترمانه بهت می گم ولیعهد و مریم و سلطنت طلبها و همه معاندین در خارج همه از یه قماشند !!!!سگ زرد برادر شغاله!!!

  • ناشناس
    8

    شاید رفته باشه خواستگاری مریم خانم!!!! سالهاست بیوه است مریم
    مریم طرفدار فدرالیسم و تجزیه ایران است و پمپ آب هم اینو میخادوحالا اونجا هم ی لاسی میزنه به این زنیکه وطن فروش

  • ناشناس
    3

    نه مجاهدین خلق، نه جمهوری اسلامی...دموکراسی بر پایه حقوق بشر

  • ب مریم رجبی
    7

    مریم جوون بیا بریم جنگل برایت شکار آهو کنم با یه بادمجون چه شود اووووووف

  • سلام
    6

    ت تف تف تف تف بر گاااااو چرون

  • ناشناس
    0

    تماشای عکسشون هم کراهت دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انشالله مملکت نه دست ولیعهد بیافته نه دست رجوی همشون یکین دزدن مملکت نباید دست هردوشون بیفته

  • ناشناس
    1

    یک شب که هم خواب شد ولش میکنه بعد هم دچار ایدز میشه

  • امیر
    0

    چرا مگر ایران صاحب ندارد یا جوانانش مردند که هر کس ونا کسی چشم طمع بر این سرزمین دوختند

  • ناشناس
    0

    به نظرم از نظر تمام گروه های سیاسی چه در داخل و چه در خارج کشور منفورترین گروه همین منافقین هستند.
    وطن پرستی در ایدئولوژی چنین گروه هایی که ابتدا توسط شوروی و سپس غرب دارند حمایت میشوند هرگز وجود نداشته.

  • ناشناس
    0

    من عامدا- به دلایلی- برخی کلمات اشتباهی تایپ کردم!
    طی سالهای اخیر،در خبرها مدام تکرار میشود که "رژیم سهیونیها" از بابت غنی سازی اورا نیوم و تجمیع چند تنی نگران است و از جمله اخیرا میگوید ایران فقط چند هفته مانده به توان شکافت هست ه اتی!!!
    مگر هدف برجام چه بود؟
    جز اینکه یکی شدیدترین سیستمهای نظارت و کنترل و محدودیت برای غنی سازی اورا نیوم بر ایران اجرا شد!
    اما از جمله شما "رژیم سهیونیها" نبودید دائما کارشکنی کرده اید در برجام؟!
    شماها نبودید حمایت کردید از کارهای عهدشکنی و ضد قانونی تراممممپپپپپ برای لغو و بی اثر کردن برجام؟! کل نیروهای مسلح عضو سپاه تحریم و ترو ریییت اعلام کردید!! حتی رحم نکردید به سرباز وظیفه ای که بعضا بخاطر اجبار قانون تن به سربازی داده! حتی رزمندگان دوران دفاع در برابر رژیم جنایکار و متجاوز صدام را به اسم تحریم سپاه، در لیست ترورییییست ها کرید! این ظلم بزرگ شما کردید و همچنان ادامه میدهید!
    بارها حتی مخالفان نظام ج.ا آمدند کامنت گذاشتند در سایتهای معاند با چ.ا که شماها میخواهید سپاه تحریم کنید، چرا فله ای تحریم میکیند؟! سرباز وظیفه و رزمنده دوران دفاع جنگ ایران و عراق را چرا تحریم و ترورییسسست اعلام کردید؟!
    چرا حتی اجازه ندادید اینتکس که کانال تبادل کالاهای بشردوستانه مثل دارو بود خنثی کردید با تحریمهای سوئیفت؟!
    اما چکار کردند آن رسانه های فارسی زبان معاند ج.ا؟! تا توانستند سانسسسور کردند کامنتها را! بلکه اخیرا بسیاری حتی اجازه درج کامنت نمیدهند! یعنی حتی اجازه حاضر نیستند کامنتهای انتقادی در سایتشان وارد شود و بماند سانسسسور میکنند! حتی اجازه شنیدن انتقاد نمیدهید، بلکه جلوی درج انتقاد در پایگاه داده سایتهایتان بستید!
    اکنون شما "رژیم سهیونیها" یکی عوامل اصلی احیای برجام هستید. یکسال است دولت بایدن اعلام کرده میخواهد برجام احیا شود، اما عملا راه غیر از احیای برجام میرود! اجازه اجرای برجام ندادند، حرف برجام 2 و 3 و .. میکنند! شماها حتی سر برجام 1 سه سال نه ایستادید در حالیکه این عهدنامه برجام 25 ساله است!
    هر چند معلومست تندروهایی در سیاست و کاسبان تحریم در داخل ایران، دارند کارشکنی میکنند. اما امرییییکا و "رژیم سهیونیها" چرا حاضر نیستید تحریمهای ترامپپپپی به بهانه اینکه نوعش چیزی دیگرست بردارید! حتی عملا اجازه نمیدهید ایران از منافع برجام استفاده کند. اکنون کاسبان تحریم در داخل ایران به جان و مال و عمر و جوانی داخل ایران رحم نمیکنند و ه ر روز مشکلات معیشتی و اقتصادی درست میکنند! شما "رژیم سهیونیها" شریک جرم جنایت و ظلم مافیا و کاشبان تحریم داخل ایران هستید.
    به عنوان یک ایرانی مانند اکثریت قاطع ایرانیان واقعی، خواهان احیای فوری برجام و جمع کردن این بساط ظلم تحریم فله ای به مردم عادی ایران هستم.

  • ناشناس
    0

    تمام افراد راست افراطی در دنیا همین قدر احمق هستند منافقین جز خیانت آدمکشی و جنایت چه کاری برای ایران کرده اند پمپئو از ترامپ احمقتره جالبه میخواد نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۴ بشه خدا به دنیا رحم کنه

  • ناشناس
    0

    منو رضا پهلوی نه مریم رجوی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها