حمله سایبری به پایگاه‌های خبری اسرائیل

منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه‌های خبری و سرورهای رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفتند.

حمله سایبری به پایگاه‌های خبری اسرائیل

گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داده است. به گزارش برخی منابع اسرائیلی، این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است.

به گزارش صابرین نیوز، در جریان حملات سایبری اخیر، کانال ۹ رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شد.

خبرگزاری شهاب هم به نقل از رسانه‌های عبری اعلام کرد که وب سایت کانال ۹ رژیم صهیونیستی و شبکه کان اسرائیل پس از حمله سایبری از دسترس خارج شده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان اعلام کرد که ساعت انجام این حمله (۱:۲۰ دقیقه بامداد) دقیقا مصادف با ساعتی که شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس ترور شدند، بوده است.

چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفتند به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملا از دسترس خارج کرد. این برای چندمین بار است که رژیم صهیونیستی مورد حمله هکر‌ها قرار می‌گیرد. گروه‌هایی با نام «عصای موسی» و «بلک شادو» بار‌ها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار دادند.

علاوه بر نفوذ به پایگاه‌ها و شبکه‌های خبری صهیونیست ها، هکر‌ها تلفن همراه همسر رئیس موساد را نیز هک کرده و محتویاتی شامل عکس‌ها و برخی اسناد را از داخل گوشی او استخراج و منتشر کردند.

از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هک وب‌سایت‌های صهیونیستی «جروزالم پست» و «معاریو» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد. در پی این هک‌های متعدد، رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها