فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین خطاب به نیروهای روس: به جهنم خوش آمدید

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اوکراین آماده است تا با نیروهای روسیه با «استینگر» و نه «گل» روبرو شود.

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین خطاب به نیروهای روس: به جهنم خوش آمدید

ژنرال والری زالوژنی گفت ما دائماً در حال بهبود توانایی‌های دفاعی، انسجام واحدها و مهارت‌های نظامی خود هستیم.تشکیلات رزمی ایجاد کرده‌ایم و موفق شدیم در مدت زمان کوتاهی نیروهای دفاعی را مستقر کنیم و آنها را به سلاح های ضد تانک ATGM و MANPADS مجهز کنیم.

زالوژنی افزود: ما جنگ را پشت سر گذاشتیم و آموزش های مناسبی دیدیم. بنابراین، آنها نه با گل، بلکه با سلاح های ضد تانک استینگر، جاولین و NLAW آماده دیدار با دشمنان هستند. به جهنم خوش آمدید!"

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    8

    حرف مفت نزن، جنگ نکن، زورت به روسیه نمی رسه. همانطوری که ایران زورش به آمریکا نمی‌رسه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اشتباه گفتی و بر عکس

  • ناشناس
    0

    این روزها همه دم از بهشت و جهنم میزنند، چه خبر شده که ما نمیدانیم؟ بهشت و جهنم را در دنیای آخرت، امام علی ع بین افراد تقسیم میکند. حالا چگونه این فرمانده، روس‌ها را میخواهد به جهنم بفرستد؟

  • .
    1

    نادان به مردم خودت رحم کن.قدرت های بزرگ باهم کنار میان تو این وسط شما نابود میشید

  • ناشناس
    0

    تمام این برنامه ها برای اینه که گسترش ناتو قابل توجیحح باشه پوتین از غربی ها بازی خورده پوتین با این جنگ از صحنه قدرت و سیاست کنار خواهد رفت

  • عادل
    0

    جواب ناشناس اگر به زور وارد خانه کسی شد مگه میشه دسته گل تقدیمش کرد هر کسی باشه دفاع میکنه مخصوصا کشوری که ریس جمهورش دوست داره وریس جمهورش هم پابه پای مردمش اسلحه دست گرفته میجنگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها