ویدئوی طنز آمریکایی درباره سانسور در فیسبوک و اینستاگرام

کلیپ طنز آمریکایی زیر نشان می دهد که حتی کارمندان شبکه آمریکایی سی ان ان هم از فیسبوک و اینستاگرام به خاطر سانسور سردار سلیمانی گلایه دارند و این عمل را سانسور آزادی بیان می دانند که با توجیهات خنده دار در حال رخ دادن است.

 ویدئوی طنز آمریکایی درباره سانسور در فیسبوک و اینستاگرام

در اشاره های طنزآمیز کلیپ آمده است:

سانسور کاریست که کشورهای بد مثل چین و ایران انجام می دهند و ما در فیسبوک از کاربران خودمان در مقابل افکار خطرناک محافظت می کنیم!

 آزادی در فیسبوک و اینستاگرام یعنی درباره مسائل بحث برانگیز حرف نزنیم و در واقع فیسبوک برای ما تصمیم می گیرد که درباره چه موضوعاتی حرف بزنیم!

 

حجم ویدیو: 7.44M | مدت زمان ویدیو: 00:03:19 | دانلود ویدیو
منبع: کانال خبر 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مریم
    2

    کسی را که خدا عزیز کند کسی نمیتواند خوار کند . سردار عزیز کرده خدا بود . هر کسی بخواهد او را ندید بگیرد خودش از صفحه روزگار محو میشود

  • احمد بزرگی
    0

    شما ببینید سردار دلها در راه حمایت از مظلومان عالم چه کرد که اونها حتی از عکس و اسم حاج قاسم وحشت دارند.آنها می ترسند که مکتب و سیره حاج قاسم ، دلها و حتی جوامع رو بیدار کنه از این وحشت دارند. آنهایی که دم از آزادی می زنند حالا صفحه هایی که در فضای مجازی از تمثال و اسم مبارک حاج قاسم استفاده میکنند رو سریع بلاک می کنند.

  • ناشناس
    2

    شما اگه توی ایران زندگی میکردی چکار میکردی؟ اینجا حتی لباسی که میپوشی هم باید با سیاست های بالا دستی منطبق باشه....
    حداقل شما به قول خودتون رسانه های جریان اصلی رو دارین ، حکومت ما اجازه تاسیس شبکه های تلویزیونی خصوصی و مستقل رو هم نمیده

  • ناشناس
    0

    خبر فوری ،در رابطه با چه موضوعی با شما صحبت کنیم که ،دل چسب و باب پسند سایتتون باشه ،که دیگه حرفهای ما رو سانسور نکنی!
    حرفهایی که در سایت شما بازگو میکنیم ،بر اساس حقایق جامعه میباشد،هدف ما توهین یا خارکردن یاتهدید نیست!!هدف ما این است که مسولین محترم برخی نقایص جامعه یا کاستیها را از طرف مردم گوش و پذیرا باشند،ما در یک جامعه زندگی میکنیم ،تکلیف اقتضا میکنه ،که ما هم سهم کوچکی در حل مشکلات جامعه برداریم ،به امید حل تمام مشکلات .یا حق

  • ناشناس
    0

    خبر فوری ،یه سوال خصوصی خدمت شما داریم ،اگه شما مذهب شیعه هستین ،لطف کنید ،امشب و فردا (شهادت حضرت فاطمه (س) ،یه تقییراتی در سایتتون اعمال کنید ،یه ارم سیاهی ،و...اگر هم مذهب دیگه ای دارین ،ما از شما عذر میخواهیم.

  • ناشناس
    1

    شهید سلیمانی خطرتاکتراز سردار سلیمانی ((((روحت شاد عزیز سفر کرده

  • مصطفی
    0

    از رسانه داخلی استفاده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها