گاف جدید بایدن موجب تمسخرش شد/ ویدئو

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سوتی خود، سال میلادی را اشتباه گرفت و واکنش‌های کنایه آمیز زیادی را علیه خود برانگیخت.

گاف جدید بایدن موجب تمسخرش شد/ ویدئو

«جو بایدن»  در جدیدترین گاف و حواس‌پرتی‌های خود، سال میلادی را اشتباه اعلام کرد و به گفته کاربران به نظر می‌رسد هنوز در سال ۲۰۲۰ گیر کرده است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، وی در صحبت‌های خود در روز سه شنبه درباره ویروس کرونا و توصیه به مردم برای ماسک زدن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون به خاطر افزایش دوباره شمار مبتلایان در سرتاسر ایالات متحده گفت: «دلایل زیادی وجود دارد که به سال ۲۰۲۰ امیدوار باشیم. اما به خاطر خدا از آنچه اکنون در دسترس است (برای جلوگیری از شیوع کرونا) استفاده کنید».

ویدئوی گاف جدید رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا بسرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و موجی از اظهارات طعنه‌آمیز را برانگیخت.

یک کاربر آمریکایی در حساب توئیتری خود با اشاره به گاف جدید بایدن نوشت: «امیدوار بودم ما یک رئیس جمهوری داشتیم که حداقل میدانست در چه سالی قرار داریم!».

یک کاربر دیگر هم اینگونه واکنش نشان داد، دفعه بعد ما باید یک رئیس جمهور شایسته انتخاب کنیم، نه این. برخی دیگر نیز با طعنه به جو بایدن از اختراع ماشین زمان و بازگشت به سال ۲۰۲۰ هیجان زده شده بودند. 

بایدن که از زمان شرکت در مبارزات انتخاباتی گافهای زیادی داده است در تازه ترین سوتی خود قبل از این، کامالا هریس معاونش را رئیس جمهور خطاب کرده بود. 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، رئیس‌جمهور ایالات متحده با توصیف نادرست سمت معاونش، باز هم گاف دیگری داد.

حجم ویدیو: 108.20K | مدت زمان ویدیو: 00:00:03 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • پدر
    0

    بايدن و رئيسي در حال مسابقه هستند كي بيشتر سوتي بلده بده ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      خب پیش میاد.
      این مسئله برای همه هست.
      من هیئت علمی یکی از برندترین دانشگاههای ایران که هم چهره علمی داخلی و هم جهانی دارد صاحب کرسی و اندیشه و بسیار تالیف و ترجمه و .... چند بار سر کلاس و یکبار در همایش بین المللی کلمات و واژگانی رو اشتباهی گفت.
      دلیل نمیشه که ما، هرکسی رو بخاطر این مسائل جزئی قضاوت کنیم یا برچسب بزنیم. به هیچ وجه نمیخوام از بایدن حمایت کنم . ابداااا.
      اتفاقا از دولت امریکا متنفرم ولی اینکار دقیقا فقر فرهنگی ماها رو نشون میده که این خطاهای غیر ارادی خارجی ها و یا داخلی ها رو علم می کتیم و دست میگیریم و قضاوت می کنیم.
      چه بایدن .... باشه .
      یا آیت الله رئیسی.

  • ایران
    1

    ای بابااااااا.
    آخه به ما چه که اشتباه میگه یا اشتباه حرف میزنه.
    مگه خودمون علامه دهریم؟؟؟؟!!!!
    برای همه پیش میاد. حالا این بایدن پیره دست خودش نیست.
    به نظرم این خبرها اراجیفی بیش نیست. بهتره بجای این اخبار چرت و پرت از اخباری استفاده کنید که به حال ملت و معیشتشون مفید باشه و باعث امیدواری ملت بشه.
    والا.
    بیکار الدوله هاااااا

    نظرات شما -
    • خشتک
      0

      گاف های شیخ مشهدی رو پوشش میدن .

  • نظر
    0

    بهتره خروجي كارش رو اندازه بگيريد و روي اون نمره بديد!!! به سوتي و اشتباه لپي كه باشه ما اشتباهات چه بسا بزرگتر و نوشته شده روي كاغذ داريم...كه بسي خنده دارتره

  • شهروند
    0

    گلوبالیست ها ترامپ را کنار زدند تا بتوانند منافع خود در خاورمیانه را حفظ کنند ، ترامپ به آنها باج نمی داد . مردم آمریکا متوجه موضوع و تقلب بزرگ آنها شده اند . لعنت بر گلوبالیست ها ، حکومت فعلی دست نشانده گلوبالیست هااست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها