سیاستمداران و سگ‌هایشان/ عکس

رئیس جمهور آمریکا اخیرا عکس یک توله سگ ژرمن شپرد را در حساب توئیتر خود منتشر کرد که در کاخ سفید نگهداری می‌شود. تصاویری از دیگر مقامات سیاسی و سگ‌های خانگی محبوب‌شان را ببینید.

سیاستمداران و سگ‌هایشان/ عکس

جو بایدن اخیرا عکس یک توله سگ ژرمن شپرد با نام "فرمانده" (Commander) را در حساب توئیتر خود منتشر کرد. حالا ‌بار دیگر یک سگ در کاخ سفید زندگی می‌کند.

50281911_303

دیلن در داونینگ استریت

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در ماه سپتامبر سرپرستی یک سگ از نژاد جک راسل را بر عهده گرفت که تنها ۱۵ هفته ازعمرش می‌گذشت. دیلن به خانه شماره ده در خیابان داونینگ استریت مقر نخست وزیری بریتانیا منتقل شد تا در طبقه دوم این ساختمان که محل زندگی بوریس جانسون و همسرش است نگهداری شود.

50283124_303

"با وفا" در کرملین

قربان قلی بردی محمدف، رئیس جمهوری ترکمنستان در سال ۲۰۱۷ به مناسبت تولد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک سگ به او هدیه داد. برای این سگ که از نژاد "شپرد آسیای مرکزی" است، نام ورنی (با وفا) انتخاب شده است.

50281986_303

"نمو" در الیزه

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز سگ خود را که از نژاد "لابرادور-گریفون" است، از یک پناهگاه حیوانات به کاخ الیزه برده است. برای این سگ نام "نمو" انتخاب شده است که یادآور نام کاپیتان نمو از رمان علمی - تخیلی ژول ورن در کتاب "بیست هزار فرسنگ زیر دریا" است.

60225321_303

یولی در "هوف‌بورگ"

آلکساندر فان در بلن، رئیس جمهوری اتریش و همسرش، دوریس اشمید‌آور که در کاخ ریاست جمهوری "هوف بورگ" در وین زندگی می‌کنند "یولی" را که یک سگ دورگه یونانی است همه جا با خود می‌برند. یولی در بسیاری از مراسم رسمی نیز حضور دارد.

50281807_303

هولی در برلین

گرهارد شرودر، صدر اعظم اسبق آلمان و "دوریس شرودر کوپف"، همسر سابق‌‌اش در سال ۲۰۰۳ سرپرستی یک سگ از نژاد بوردر تریر را برعهده گرفتند. این سگ در سال ۲۰۱۷ بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

50281835_303

ملکه و سگ‌هایش

الیزابت دوم، ملکه بریتانیا برای نخستین‌بار در هجده سالگی اولین سگ‌اش را هدیه گرفت. او که متولد سال ۱۹۲۵ است، طی هفت دهه سلطنت، از سگ‌های بسیاری نگهداری کرده است.

50281868_303

بو و اوباما

"بو" (Bo) سگ خانوادگی‌ باراک اوبا‌ما، رئیس جمهور اسبق آمریکا همیشه نظر عکاس‌ها را به خود جلب می‌کرد.

50281849_303

جرج بوش و بارنی

بارنی، سگ جرج دبیلو بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا آنقدر مشهور بود که در وب سایت کاخ سفید یک صفحه مخصوص به خود داشت.

منبع: دویچه وله
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    امان از سگهای دو پای سیاستمداران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها