فضاسازی انگلیس در آستانه مذاکرات فردا در وین

وزیر خارجه انگلیس یک روز مانده به مذاکرات «وین» برای «رفع تحریم‌ها» و احیای برجام، فضاسازی علیه این مذاکرات را آغاز کرده است.

 فضاسازی انگلیس در آستانه مذاکرات فردا در وین

«لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) در آستانه مذاکرات «وین» برای «رفع تحریم‌ها» و احیای برجام که قرار است فردا (پنجشنبه) از سرگرفته شود، خط مشی تهدید و هشدار در پیش گرفته است.

در حالیکه ایران بارها تأکید کرده که برای رسیدن به توافق بسیار جدیت دارند، تراس به صورت غیرمستقیم به ایران هشدار داده و گفته‌ است: «مذاکرات در وین آخرین شانس ایران برای بازگشت به برجام است».

بنا بر گزارش شبکه «یورونیوز»، وزیر امور خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) طی سخنرانی در اندیشکده «چتم‌هاوس» با تأکید بر لزوم پیوستن ایران به برجام گفت: «این (مذاکرات وین)، واقعاً آخرین شانس ایران برای پیوستن (به برجام) است و من شدیداً آن‌ها را ترغیب به چنین کاری می‌کنم زیرا ما برای همکاری با همپیمانان خود برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای بسیار مصمم هستیم».

وی سپس پس از این هشدارها گفت: «بنابراین آن‌ها باید به  توافق برجام بپیوندند. چنین چیزی به نفع آن‌ها است».

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دادا
    0

    این خانم لیز تراس شباهت زیادی به خفاش خون اشام دارد خانم لیز تراس خون بدم

  • بابائی
    0


    دخالت و مداخله انگلیس وغیره در امور ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و بی خیالی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها