افزایش دمای هوا اداره‌های دشتستان را تعطیل کرد

شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتستان اعلام کرد: ادارات شهرستان دشتستان به سبب پیش بینی افزایش دما تا بالای ۵۰ درجه روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل است.

افزایش دمای هوا اداره‌های دشتستان را تعطیل کرد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دمای هوا از امروز تا روز چهارشنبه خبرداد و اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های انجام شده دمای هوا در استان بوشهر به ویژه در نقاط غیرساحلی به طور قابل ملاحظه‌ای از امروز تا چهارشنبه افزایش می‌یابد.

نادر شفی‌خدایی با بیان اینکه دمای هوا در مناطق غیر ساحلی به بیش از ۵۰ درجه و در برخی نقاط ساحلی تا آستانه ۵۰ درجه افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: مردم به ویژه افراد حساس، برای جلوگیری از گرما زدگی از تردد در ساعات گرم روز در این ایام خودداری کنند.

وی، از افزایش وزش باد در ایام یاد شده خبرداد و بیان کرد: روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه این هفته وزش باد نسبتاً شدید بر روی دریا به‌ویژه در قسمت‌های غربی و شمالی خلیج فارس سبب افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر رعایت ایمنی لازم در دریاروی طی این مدت گفت: در مدت یاد شده به سبب وزش باد در مناطقی از استان و خارج از استان بروز پدیده گرد و خاک و نفوذ آن به جو استان و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

در همین حال شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتستان اعلام کرد: به سبب پیش بینی افزایش دما تا بالای ۵۰ درجه ادارات شهرستان دشتستان به جز مراکز امدادی، آتش نشان ی، بانک‌ها و ادارات آب وبرق ۱۷ مرداد ماه تعطیل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا دست.شما درد.نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها