فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

شناور حامل ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های بوشهر توقیف شد/ ۱۴ خدمه خارجی این شناور نیز که از ۲ کشور آسیایی بودند دستگیر شدند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناور حامل ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد.

شناور حامل ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های بوشهر توقیف شد/ ۱۴ خدمه خارجی این شناور نیز که از ۲ کشور آسیایی بودند دستگیر شدند

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به اشراف کامل و رصد اطلاعاتی دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: بامداد امروز یک شناور خارجی با پرچم یک کشور از اقیانوسیه که دارای ۲ میلیون لیتر سوخت گازوئیل قاچاق بود، پس از دریافت حکم قضائی توقیف شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توقیف این شناور در ۶۰ مایلی ساحل بوشهر بیان کرد: ۱۴ خدمه خارجی این شناور نیز که از ۲ کشور آسیایی بودند دستگیر شدند.

وی با اشاره به تحویل کارکنان این شناور به مراجع قضائی بیان کرد: با حکم قانون سوخت قاچاق در حال تحویل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است.

سردار هنریان مجرد بیان کرد: این شناور از زمان سوخت گیری رصد شده بود و پس از ورود به محدوده عملیات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حتما روی قیمت به توافق نرسیدند مجبور شدند توقیفش کنند کدام شخص عادی جرات میکنه ۱۸۰۰ تن گازوئیل قاچاقی از راه دریا بفروشه

  • ناشناس
    0

    مسولان وزارت نفت این حجم از گازوئیل را قاچاق کرده اند ..یک فرد عادی نمی تواند این حجم از گازوئیل را قاچاق کند..ای تف به ذات کثیف بی شرف تان.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها