استاندار بوشهر:

عدم رعایت پروتکل ها موجب پلمب ستادهای انتخاباتی در بوشهر می شود

استاندار بوشهر گفت: ستادهای انتخاباتی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می شوند.

عدم رعایت پروتکل ها موجب پلمب ستادهای انتخاباتی در بوشهر می شود

عبدالکریم گراوند، در نشست ستاد استانی مقابله با با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشتی تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

وی اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامت مردم نیست و از مسئولان ستادهای انتخاباتی انتظار داریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با جدیت داشته باشند.

وی بیان کرد: از نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری انتظار داریم مانع از برپایی تجمعات انتخاباتی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده و برای جلوگیری از گسترش شیوع در ایام انتخابات با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

گراوند ادامه داد: علیرغم بی مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی که نمی‌خواهند دولت موفق باشد اما عملکرد دولت دکتر روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، کاملاً قابل دفاع و افتخارآمیز است.

وی افزود: این دولت در برابر ملت ایران سربلند خواهد بود چرا که در برابر تحریم‌ها اجازه نداد روند توسعه کشور مختل شده و کشور به زانو دربیاید.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها