نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر:

شرکت ‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود درزمینه زلزله گناوه عمل کنند

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود در موضوع زلزله گناوه عمل کنند.

شرکت ‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود درزمینه زلزله گناوه عمل کنند

عبدالکریم جمیری در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه در شهرستان گناوه، موضوع را به صورت جدی دنبال کردیم تا امدادرسانی و ارزیابی خسارت‌ها به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است، اضافه کرد: برای جبران خسارت‌های وارد شده به واحدهای مسکونی نیز همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام وظیفه داریم که در زمانی که مردم به مشکلی برمی‌خورند در کنار آنها باشیم و برای رفع مشکل تلاش کنیم.

وی از اجرای اقدامات لازم برای آنالیز و ارزیابی دقیق از وضعیت مناطق زلزله زده شهرستان گناوه خبر داد و افزود: پس از جمع بندی این خسارت‌ها، برنامه ریزی برای جبران آن انجام می‌شود.

جمیری در ادامه به مسئولیت و وظایف شرکت‌های نفتی اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌ها و تأسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی خود مسئولیت اجتماعی دارند و در این شرایط باید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در هنگام بروز حوادث مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بیشتر می‌شود بیان کرد: موضوع را از طریق شرکت‌های نفتی دنبال می‌کنیم و انتظار داریم این شرکت‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان استانی و نهادهای مرتبط در استان و شهرستان در کمک به مردم این مناطق قابل تقدیر است و شاهد مدیریت خوبی هستیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها