۲۴۰ نفر در زمینه آموزش افراد بی‌سواد در استان بوشهر فعالیت دارند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۴۰ نفرآموزش‌دهنده مسلط به شیوه‌های تدریس، کار آموزش افراد بی‌سواد و محروم از سواد استان را بر عهده دارند.

۲۴۰ نفر در زمینه آموزش افراد بی‌سواد در استان بوشهر فعالیت دارند

عباس امید صبح شنبه در نشست مشترک ویدئو کنفرانس معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزیبا معاونین و مدیران کل سازمان نهضت سوادآموزی کشور، اظهار داشت: سال جاری تحصیلی ۲۴۰ نفر آموزش‌دهنده مسلط به شیوه‌های تدریس، کار آموزش افراد بی‌سواد و محروم از سواد استان را بر عهده دارند.

معاون سوادآموزی استان با یادآوری وضعیت همه گیری و آینده نامشخص ویروس کرونا شرایط ادامه روند آموزش در کلاسهای سوادآموزی استان را تشریح کرد و افزود: ادامه روند فعالیت‌های آموزشی در سال ۱۳۹۹ منوط به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورتی که اقتضائات پیشگیرانه مبنی بر رعایت ملاحظات اقتضایی همزیستی با شرایط کرونایی باشد، بناچار ارائه خدمات آموزشی مبتنی بر رویکرود نیمه حضوری خواهد بود.

امید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کم و کیف شروع ثبت‌نام سوادآموزان در فصل کلاس‌گذاری سال جاری، گفت: زمان ثبت‌نام و کلاس‌گذاری برای طرح‌های سوادآموزی مانند سوادآموزی در زندان‌ها و ... از اوائل مردادماه است.

وی اضافه کرد: زمان ثبت نام و کلاس‌گذاری برای فعالیت‌های جاری سوادآموزی از نیمه دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان بوشهر تمهید مقدمات برای انجام فعالیت‌های سوادآموزی تحت وب را از برنامه‌های پیش‌رو نهضت سوادآموزی قلمداد کرد و ادامه داد: در نظر است جهت تسهیل فرایند ثبت نام و نظارت بر فرآیند فعالیت‌ها و همچنین رفع اشکال و پیگیری فرایند آموزشی سوادآموزان، سامانه تحت وب طراحی شده از سوی سازمان نهضت سوادآموزی در اختیار قرار گیرد.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شبکه آموزشی شاد، حضور سوادآموزی را نیز در این سامانه امری مهم دانست و گفت: برای استمرار فعالیت‌های سوادآموزی در پاندمی بیماری کرونا، انجام تمهیدات و مقدمات لازم جهت اتصال آموزش‌دهنده‌ها و سوادآموزان به شبکه شاد لازم و ضروری است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها