فهرست تسهیلات بانکی اعطایی به کارمندان کامل‌تر شد

بانک مرکزی بر اساس تکلیف قانونی خود فهرست تسهیلات اعطایی به کارمندان ۲۹ بانک را بر روی سایت خود منتشر کرده است.

فهرست تسهیلات بانکی اعطایی به کارمندان کامل‌تر شد

بانک مرکزی بنا بر تکلیف قانونی خود مقرر در مفاد جزء (۵) بند (ح) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲، ملزم به انتشار اطلاعات مجموع تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است.

بر همین اساس از هفته های گذشته بانک مرکزی فهرست تسهیلات اعطایی به کارمندان بانک‌ها را بر روی سایت خود منتشر شده کرده است. فهرستی که در گام نخست ۹ بانک سپس ۱۹ و بعد به ۲۷ بانک و حالا به ۲۹ بانک رسیده است.

بر این اساس طبق آخرین آمار مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود به حدود ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسیده است.

انتشار فهرستی که پیش از این آقای سروش معاون نظارت بانک مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود، تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک‌ها مطابق با قانون بودجه امسال منتشر می‌شود و این برای تک تک بانک‌هاست.

او در ادامه می‌گوید: مابقی اطلاعات بانک‌ها نیز به محض دریافت منتشر خواهند شد.

فهرست تسهیلات بانکی اعطایی به کارمندان
 

فهرست تسهیلات بانکی اعطایی به کارمندان2

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    3

    لهنت بر شما و این مملکت داری
    کارمند بانک با لیسانس الکی
    در رودبار زیتون سه تا رشت خانه دارد دو تا هوبندی و مگان و چند تا منزل در شهرستان و رشت دارد
    خجالت بکشید دزدهای بی تقوا
    همه دزدید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      چون وام را با بهره٤درصد مي گيرند

  • دربدر وام خرد
    3

    از کجا پول آوردن به کارمندان وام دادند،معلومه از ربا حاصله از وامها

  • رضا امیر
    1

    آقای سروش
    لطفا لیست دریافتی های کارکنان بانک مرکزی را هم بی زحمت منتشر کنید تا مردم یک مقایسه ای داشته باشند. لطفا

  • ناشناس
    1

    صنعت معدن نوشته يازده ميليون يعني چه

  • ناشناس
    3

    از بهمن ۱۴۰۱ تا امروز ۸ خرداد ۱۴۰۲ برای دریافت وام به بانک های کثیف مراجعه کردم ولی وام ندادند لعنت بهتون

  • بی طرف
    3

    بیچارها حقوقشان کم است حرامتان باشد مردم لنگ ۵۰ تومان وام هستند

  • سید مرتضی
    0

    جناب سروش لطفا وام کارکنان بانک مرکزی را هم منتشر کنید اگر قانون برا همه است لطفا وام کارکنان وزارت اقتصاد . قوه قضائیه دانشگاه آزاد‌. نمایندگان مجلس و سایر وزارتخانه ها هم انتشار بدید خجالتم براتون خوب چیزی هر چند خجالت پیش شما شرمنده لطفا ماشینهای اعطایی به وزارتخانه ها هم منتشر کنید‌

  • الیاس
    0

    آقای سروش شما به قانون عمل کردید چرا بانک مرکزی منتشر نکردید فقط یک قلم قوه قضائیه با درصدهاش اعلام کنید وزارت اقتصاد با درصدای اعلام کنید صدا و سیما و ......... با نرخ درصد تسهیلات اعلام کنید خیلی کار خوبی کردی اما مرگ خوب برا همساده خجالت حالت خجالت

  • علی
    0

    قبول کنیم با این شیوه بانکداری ربوی وبانک را اموال شخصی وارث پدری تلقی کردن هرگز نه رشد تولیداتفاق می افتدنه تورم مهار می شود نه ارزش پول ملی تقویت می شود ونه معیشت وسفره مردم تقویت می شود.ضمنا" مردم هرشهر ومنطقه حق دارندفهرست اسامی کارمندان بانکها ومبالغ وامهای دریافتی را بدانند.اگر شفافیت باشدفسادهم ریشه کن می شود

  • ناشناس
    0


    گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
    درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
    گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
    رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: از همه مردم دعوت میکنم تخلفات بانک‌ها را به بازرسی بانک مرکزی و کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کنند.

    به گزارش بازار، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: « ریشه ناراحتی مردم در بانک‌ ها باید خشکانده شود. از همه مردم دعوت می‌کنم تخلفات بانک‌ها را به بازرسی بانک مرکزی و کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کنند.پیگیر خواهیم بود که برخورد قاطع با متخلفان، درس عبرت برای دیگران شود.»

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

    دولت جمهوری اسلامی در بهمن ماه سال 1400 در رسانه های اعلام کرده است به همه بانک ها دولتی و بانک ها خصوصی ابلاغ شده است که به کارمندان و بازنشسته ها وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن می دهند پس چه ولی متأسفانه تاکنون هیچ خبری وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن نیست چرا؟
    ولی متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هم هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

  • مرتضی اسدی
    0

    خجالت داره بانک اسمشوبزارید غمار خونه

  • بازنشسته حدالاقل بگیر
    0

    آنوقت برای یک وام معوقه ۱۵میلیونی ،بانک ملی طلب ۲۳میلیون میکنه،گفتم خدایا این پول اضافه آخه کجا خرج میشه.آره این پولها رو جمع میکنن یک مقدار به سپرده گذارها سود میدهند بقیه را هم طی سال به کارمندان خدوم شان وام کلان میدهند

  • ناشناس
    0

    من بعنوان کارمندی که از اوضاع احوال بانکها خبر دارم یه خبر بدم که این خبر دروغه که مثلا" یه کارمند وام بانکی میگیره 4% با مبالغ میلیاردی !!
    فقط و فقط قصد این ازاذل کنحرف کردن ذهن مردم نسب به حقوق مزایای خود مدیران و مسئولین و ... است ، درسته که حالا زیرآب کارمندا خورد و بانک مرکزی سه سوته بخشنامه صادر کرد و میزان وامها رو اعلام کرد ولی آیا به این سرعت ( حداکثر یکماه ) دزدان و اختلاسگران و ... شناسائی و محکوم به اعدام و .... شدند ؟ خیر هیچ موقع نخواهند شد !
    شما جمع کنید کل وامهای پرداختی رو ببینید آیا این ارقام ، رقم اختلاس فقط یکنفر اونم آقای خاوری و دارو دستش میشه ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها