سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ در کمیسیون برنامه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی و وضعیت خودرو خبر داد.

تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ در کمیسیون برنامه

محمد مهدی مفتح در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت ارائه گزارش درباره اقدامات این وزارتخانه در حوزه های مختلف تشکیل شد و نمایندگان به طرح نظرات خود درباره خودرو، تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی، راه‌اندازی کارخانه‌ها و موارد دیگر پرداختند.

به گفته وی در این جلسه مقرر شد که نشست هایی در هفته‌های آینده برای بررسی حوزه صنعت و معدن و تجارت برگزار شود.

مفتح همچین با اشاره به حضور دادستان دیوان محاسبات کل کشور به همراه گ معاونان اقتصادی دیوان در کمیسیون برنامه گفت: در این جلسه درباره بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای سال ۱۴۰۱ مطالبی بیان شد. اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تمام هزینه‌های پیشنهادی دیوان محاسبات را با دید کاهش هزینه ها مورد بررسی قرار داد و نسبت به مواردی که به نظر می رسید ارقام رشد داشته است، خواستار توضیحاتی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این بحث میزان استخدام‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دیوان محاسبات نیز مورد بررسی قرار گرفت. قرار شد بودجه پیشنهادی بعد از تایید کمیسیون، به دولت برای درج در لایحه بودجه سال آینده مجلس ارسال شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ح.پ
    0

    قرار نیست و نخواهد بود با همین افراد که 43سال تصمیمگیر برنامه های اقتصاد بودند اتفاق خاصی برای مردم بیفتد و به سفره مردم پول نفت بیاد و یا رنگی شود بهتر از امروز . مغز این افراد فقط در چارچوب یک خط مشی حرکت میکنند و سواد بیش از این ندارند و مردم بهوش باشند که روز به روز گرانی بیشتر و ارزش پولشان کمتر میشود تعدای سیرند و از وضع اسفبار آنها خبر ندارند

  • رضا
    0

    تعیین تکلبف شد.ازاین پس بجای ارز4200تومانی ارز2400تومانی ارائه می شودتادشمن گیج بشه و ماتحریم هارادوربزنیم! به جای ارزنیمایی هم ارزمینایی می دهیم که دشمن گوگیجه بگیره! بجای ارزآزادهم ارز رها می دهیم که کلا غرب قلع وغم بشه!حالا می بینی هان!دلت بسوزه!

  • حسنی
    0

    ارز 4200 بابت چی داده میشه ؟؟؟ من که قرص قلبی پلاویکس 16000 تومانی را میخرم 370000 تومان .(سبصد و هفتاد هزار تومان ). ارز چی . کشک چی .

    نظرات شما -
    • مومن متعهد
      0

      اگر قلب سلیم اسلامی علوی داشتی بهیچ وجه نیار به قرص نداشتی متاسفانه قلبهای ما پاک و سالم نیست و هوای نفسانی دارد و دنبال دنیا فانی هستیم من چند نفر میشناسم که بدون استفاده و خوردن قرص ها و داروهای آمریکایی و غربی امروز در بهشت هستند و دنیا فانی را بخاطر آخرت ول کردن

  • علیرضا رحمانی
    0

    راه رانت ورانت خواری را ببندید ارز تک نرخی شودتا مشکل حل شود

  • حسنی
    0

    بی مناسبت نیست مطلب بسیار مهمی را در اینجا بیان کنم . در روز روشن در حکومت جمهوری اسلامی انهم از نوع شیعه اثنی عشری یک سری فروشگاههای بزرگ که در اقصی نقاط مملکت تاسیس شده دارند دزدی و کلاشی و حقه بازی میکنند به این ترتیب اولا بسیاری از اجناس فروشگاه مربوط به کارخانه های خود صاحبان فروشگاه هست که قیمت خارج از نرج مصوب وزارت بازرگانی و شورای عالی نظارت را روی اجناس خودشان چاپ میکنند و اعلام میکنند 5 یا 10 در صد تخفیف ویا در پایان خرید روی فاکتور مینویسند سود شما از این خرید مثلا 70 هزار تومان در حالیکه همه این فرایند حقه و کلک است و قیمت را با توجه به این شامورتی بازیها باز حدود 10 تا 30 در صد گرانتر از نرخ مصوب میفروشند . ویا به کارخانه داران مراجعه میکنند و شرط خرید از انان را قیمتی که انها میگویند است مثلا پنیر 15 هزار تومان است نماینده فروشگاه میگوید قیمت 25 هزار تومان روی پنیر بنویسید و الا نمیخریم و با زهمان حقه بازی را انجام میدهند . و نکته اخر اینکه در فاکتور ی که یک میلیون شما جنس خرید کردید مینویسند سود شما از این خرید 80 هزار توان است ولی بصورت ریز و مخالف سطوح فاکتور و وارونه که عقل جن هم نمیرسد مینویسند 65 هزار تومان ارزش افزوده (وت انگلیسی مینویسند ) به این ترتیب ان 80 هزار تومان پس قلابیست چون 65 هزار تومان تحت عنوان وت به فاکتور اضافه شده . لازم به توضیح است این مطالب را شخصی که مستقیما در ارتباط با حسابداری یکی از فروشگاها ی بزرگ است بیان نمودند که پس از خرید و رویت فاکتور مشخص شد ( فاکتور خرید موجود است ) ان دوست کاملا درست و صحیح این حرکات ناشایست را افشا کردند. یکبار هم مسئولین تعزیرات به یک فروشگاه زنجیره ای مراجعه کردند از تلویزیون هم پخش شد و ان فروشگاه را به همین مناسبت پلمپ کردند ولی متاسفانه 24 ساعت نشد معاون تعزیرات استان تهران و چند نفر دیگر امدند دفتر مرکزی ان فروشگاه در خیابان ولیعصر برای دلجوئی و عذر خواهی . که جای بسیار تاسف و نا امیدی است . لازم است مسئولین فکر عاجلی برای این دزدی ها بکنند و مردم هم فعلا خریدشان را از فروشگاههای کوچک محله انجام دهند .

  • علی
    0

    آن کسانی که اف ای تی اف را مسخره کردند و برجام را آتش زدند باید امروز جوابگوی 80 میلیون نفر باشند که چرا آتش به زندگی مردم زدند. تاریخ اینها را به یاد خواهد داشت و مردم در آینده انها را لعن و نفرین خواهند کرد.

  • رییس علی
    0

    روی میز فقط ، دستمال کاغذی و پیش دستی، چاقو میوه خوری، دیس خالی از شیرینی و میوه؟!رحم نکردند همه را کوفت کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها