قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۴.۱۶؛ دلار تا نیمه کانال ۲۴ هزار تومان عقب رفت

ریزش نرخ ارز که از روز گذشته آغاز شده بود امروز نیز ادامه یافت؛ هر دلار آمریکا از ۲۴ هزار و ۶۲۴ تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۴ هزار و ۴۶۷ تومان رسیده است.

قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۴.۱۶؛ دلار تا نیمه کانال ۲۴ هزار تومان عقب رفت

هر دلار آمریکا در حال حاضر به قیمت ۲۳ هزار و ۹۸۳ تومان از مردم خریداری می شود و هر یورو نیز از ۲۹ هزار و ۵۸۲ تومان در روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.

هر قطعه سکه امامی از ۱۰ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان در روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسیده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان قیمت خورده است.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز روز چهارشنبه ، شانزدهم تیرماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه را مشاهده می‌کنید:

نوع

قیمت

دلار (در صرافی بانکی)

۲۴ هزار و ۴۶۷ تومان

یورو

۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان

پوند

۳۴ هزار و ۸۷۰ تومان

درهم

۶ هزار و ۷۹۸ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۰ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان

سکه امامی

۱۰ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان

نیم سکه

۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان

ربع سکه

۳ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان

هر مثقال طلا

۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۸۰۳.۵۸دلار

دلار در بازار آزاد

---------

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • صنف طلا فروشان
    0

    جناب آقای حضرت آیت الله العظمی دکتر سید رئیسی مد ظله العالی ،دامت برکاته اولین کاری که پس از روی کار آمدن انجام بدهد پاره کردن برجام است . از طرف صنف طلا فروشان

    نظرات شما -
    • شوقی
      0

      جدی گفتی یا شوخی نمیدانم ولی یک چیزی در خاطرم ماند آقایان اصولگرایان به طرفداران برجام گفتند بی ناموس و بی شرف و بی غیرت و مزدور و غرب زده و نوکر کدخدا ، در آینده اگر خدا نکرده ایت الله رئیسی برجام تایید کرد آیا این صفات شامل حال ایشان یا نه ایا مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از شش سال معطل کردن لایحه پولشویی و اف ای تی اف آیا اعضای مخالف مجمع دیروز اگر موافق شدن و لایحه تایید کردن برای کمک به دولت جهادی انقلابی ایت الله رئیسی جواب دارن برای شش سال سختی و گرفتاری ایجاد شده ، متاسفانه سیاست ما عین دیانت ما و متاسفانه امروز بیشتر آقایان نه سیاست دارن نه دین فقط دنبال مصالح دنیوی و تشنه قدرت اند

  • ص _ ن
    0

    چرا . نرخ دلار . به مردم ایران اسلامی قالب شده ؟ ۱۰۰۰ بار مرگ بر دلالان . سکه . و ارز . و دلار . این دلالان وطن فروش هستند . آب به آسیاب دشمن می دهند . داد و ستد مردم را مختل کرده اند . باید دست دلالی از ایران کوتاه شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها