رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد

واریز بخش دوم سود سهام عدالت تا آخر هفته

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز بخش دوم سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ تا پایان هفته جاری خبر داد.

واریز بخش دوم سود سهام عدالت تا آخر هفته

محمدعلی دهقان دهنوی درمورد اینکه قرار بود نام اسامی شرکت هایی که سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده بودند تا پایان هفته قبل اعلام شود، اما این اتفاق نیفتاده است، توضیح داد: هنوز به جمع بندی برای اسامی نرسیده ایم، اما تا آخر این هفته هم اسامی اعلام می‌شود و هم سود به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

وی درمورد اینکه وزیر اقتصاد زمان واریز سود را عید قربان اعلام کرده بود نیز توضیح داد: وزیر اعلام کرده بود که بخش دوم سود تا عید قربان واریز می‌شود، بنابراین اگر جمع بندی تمام شود تا اخر هفته جاری، سود واریز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سود سهام عدالت سالهای ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ طی یک مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد اما سود سال ۱۳۹۸ سرنوشت دیگری داشت و قرار شد طی دو مرحله به حساب سهامداران واریز شود.

در این راستا، مرحله نخست سود در ۲۸ اسفند سال گذشته واریز شد و مشمولان ۵۰ درصد سود سهام خود را دریافت کردند. پس از آن وعده های مختلفی برای واریز بخش دوم سود از سوی مسئولان مختلف داده‌ شد اما تا کنون این امر محقق نشده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • سیاوش سلطان
    0

    اقتصاد سالم نیاز به شفاف سازی دارد . از جیب ۵۹ میلیون سهامدار عده ای سرمایه میلیاردی به جیب زده اند و هنوز مسئولان سهام عدالت به جمع بندی برای اعلام اسامی !! نرسیده اند ، بعد انتظار دارید اقتصاد و بورس سامان بگیرد. ۲ درصد سود سالانه بزرگترین توهین به سهامداران است ، آن هم در دو نوبت !! اولین وظیفه آیت الله رئیسی تعیین تکلیف شرکت های دولتی و شفاف سازی شرکت های بورسی است اگر شرکتی استراتژیک است حداقل برای دولت مشخص و اگر تولیدی است دلیل بهره وری پایین مشخص شود . معنی ندارد شرکت ها از سال ۱۳۹۸ تا کنون اظهارنامه مالیاتی مبتنی بر صورت های مالی را ارائه نکرده باشند ، اگر مشگل نقدینگی دارند از نظر انحرافات مدیریت بررسی شوند و مدیران دلسوز و دست پاک برای مدیریت آنها به کار گیرند متاسفانه افراد بیسواد یا باسواد مفسد باعث نابسامنی طرح های اقتصادی می شوند در نتیجه نقدینگی به سمت واسطه گری و طلا پول و احتکار و زمین خواری هدایت می شود

  • سید هرندی
    0

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران می توانند با این پول هزینه مایحتاج زندگیشان تامین کنند . اجرکم عندالله

  • ف. ج. رها
    0

    سلام. من آزاد سازی رو انجام دادم‌مستقیم و بعد گفتن میشه غیر مستقیم تغییر داد و رفتم انجام دادم. بعد تو سایت شد باز مستقیم. نوبت قبل هم سود واریزنشد. چک کردم سهام رو پخش کردن. راستش نمیدونم اسمش چیه ولی سودی دریافت نکردم بعد از آزار سازی،سهام.

  • ابوالفضل واحدی
    0

    با سلام به خدا خجالت داره ما که نفهمیدیم که حساب وکتاب این سهام چیست بعضیها فروختن من یه ساله برای فروش گذاشتم که اجبارا گفتن ازطرف بانک سپه باید بفروشی وقتی هم اقدام کردم با اکراه قبول کردند وحالا هم از توضیح برای نام شرکت چرا فروش نرفته وهزاران سوال دیگه طفره میروند امیدوارم جناب اقای رییسی به غیر از یارانه ها توجه ویژه به این سهام عدالت کنند که بیشتر برای قشر محروم وضعیف جامعه است ضمنا تو رو خدا اخه مگه کاری داره همه ایرانیها را خانه دار کنن من کشورمه موقع جنگ باید خون بدم ودفاع کنم ولی الان با بدبختی تو جمکران قم باید مستاجر افغانی باشم به خدا شرم کنید به داد ملت برسید هر حکومتی که از مردمش دور بشه محکوم به پاشیدنه تورو قران به ما بها بدید حداقل اندازه همین افغانیا وعربها و افریقاییها به علی این خاک ماست نه خارجیها دولت روحانی تبعیض رو به توان میلیون معنی کردو برای مردم فقط فقرو بیشتر کرد امیدوارم اقای رییسی راه او را نرود انشالله ضمنا روحانی بدان منفورترین ادم توی این خاکی

  • کیوان بیاد
    0

    خدالعنت کنه اون کسیوکه سودسهام عدالتمون خوردوتیکه تیکه برامون ریخت خدالعنت کنه بانک ملی ایران.من پارسال فروختم تیکه تیکه 2میلیون برام ریحتن

  • قلندر واقعی
    0

    سود گاز نفت مس نقره و معادن بسیار زیاد را به ملت بدهید صدقه ندید

  • vvv
    0

    پدرتو مسخره کن

  • قشر آسیب پذیر
    0

    شرکت ها چون سود سهام ارث پدرشان است بهمین خاطر مایل به پرداخت ان نیستن

  • دروغگوها
    0

    خاک بر سرتون باسلام بی عدالتیتون

  • فاطمه
    0

    برای من نصف سود سهام عدالت یه میلیون تومنی ام صد ونوزده هزار تومن ریختن در حالی که پارسال قرار بود چهارصد تومن سودش واریز کنن ،معلوم نیست بقیه سودش کی خورده ،من که نمیگذرم انشالله خرج کفنش بشه هر کی خورده .مال مردم مظلوم خوردن نداره ،تا کی ظلم تاکی دزدی .واگذارتون کردم به خدا .من که خیری ازتون ندیدم ده سال پیش لیسانس گرفتم حالا باید چشمم دنبال سهام عدالت ویارانه باشه .گدا پرورشمون دادید ،اشتغال هم که هیچی .بیکاری .

  • فاطمه
    0

    خاک عالم بر سر دزدهای بی شرف ،خاک .اینم بدزدید ،بخورید .سیرمونی دارید مگه

  • ناشناس
    0

    جلوفساد غارت اموال ملت ایران رابگیرین دزدهای غیرت ندارپانصد تایکملیون تومن پوله یه کیلوگوشتم نمیشه 44سال غارت زورگویی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها