میرتاج‌الدینی:

بانک صادرات از تولیدکنندگان حمایت می کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: بانک صادرات از مجموعه های اقتصادی و کسانی که می خواهند کار تولید داشته باشند و چرخ اقتصادی کشور را بچرخانند حمایت کند.

بانک صادرات از تولیدکنندگان حمایت می کند

محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: بانک ها وظیفه دارند که به روش های مختلف از واحدهای تولیدی حمایت کنند به خصوص در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است انتظار می رود رفتارها و برنامه های بیشتری دراین مسیر داشته باشند و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را فراهم کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: ارائه تسهیلات به مصرف کننده برای خرید کالای داخلی باعث می شود که خطوط جدید تولیدی راه اندازی شود، در کنار این موضوع باید بانک ها به ویژه بانک صادرات توجه داشته باشند که نیاز سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را نیز با سود بهره کم فراهم کنند.

وی بیان کرد: بانک صادرات از مجموعه ها اقتصادی و کسانی که می خواهند کار تولید داشته باشند و چرخ اقتصادی کشور را بچرخانند حمایت کند.

این نماینده مجلس گفت: تمام بانک ها باید حمایت از تولید را در اولویت کار خود قرار دهند و برای حکل مشکل اشتغال برنامه های متنوع و خلاقانه ای طراحی کنند، بانک ها پایه های اصلی تولید هستند و باید با تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در توسعه و رشد اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها