کارمزد بانک‌ها اصلاح مي شود

رييس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي از انجام 1.5ميليارد تراکنش در بستر امن سيستم بانکي خبر داد.

کارمزد بانک‌ها اصلاح مي شود

به گزارش خبر فوری به نقل از آريا، کوروش پرويزيان در مراسم افتتاحيه سومين نمايشگاه بين المللي تراکنش ايران ( ITE 2017) اظهارداشت: اين رويداد با پشتيباني شرکت هاي بخش خصوصي و کانون بانک هاي خصوصي و شوراي هماهنگي بانک هاي دولتي برگزار شده است.
وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي که از سوي رهبر معظم انقلاب اعلام شد مبتني بر عقل و منطق به همراه عزمي راسخ در شرايط موجود است. به کارگيري ابزارهاي نوين عاملي براي تحقق اين الگو است.
مديرعامل بانک پارسيان افزود: بانک هاي کشور نقش مهمي در اجراي اين تحولات دارند و 1.5ميليارد تراکنش نشان از بستر امن سيستم بانکي دارد.
پرويزيان گفت: امروزه به کارگيري جوانان تحصيل‌کرده کشور به عنوان اولويت نخست در کشور است و توجه به کسب و کارهاي دانش بنيان بهترين زمينه براي ايجاد اشتغال است و چنين رويدادهايي زمينه ساز نمايش توان اين شرکت ها است.
رييس کانون بانک ها و موسسات اعتباري خصوصي درباره اصلاح کارمزدهاي بانکي گفت: کارمزدهاي شبکه بانکي در حوزه پرداخت از جمله اولويت هايي است که در شرايط فعلي کمک خوبي به سيستم بانکي کشور خواهد داشت و از مجلس شوراي اسلامي و تصميم گيران در اين زمينه تقاضا دارم تا نهايت تلاش خود را براي به نتيجه رسيدن اين موضوع داشته باشند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها