کدام نمادها امروز شاخص کل بورس را بالا کشیدند؟

با وجود اینکه بورس هفته را با جهش خیره کننده ای آغاز کرد اما روند صعودی آن به دومین روز هفته نرسید و روند شاخص کل بورس امروز نزولی بود.

کدام نمادها امروز شاخص کل بورس را بالا کشیدند؟

شاخص کل بورس امروز (یکشنبه ۱ ۱خرداد ماه) با اّفت ۲۹۰۸.۸۰ واحدی وارد کانال ۹۷۰ هزارو ۵۹۸ واحدی شد. همچنین ارزش بازار ۳۶.۳۸۶ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۹۳.۱۹۸ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۲.۴۸۳ میلیارد سهم است و تعداد معاملات انجام شده نیز به ۱.۲۸۸ میلیون عدد رسید.

امروز نماد های وغدیر، تاپیکو،‌ شپنا و پارسان در بورس به ترتیب با تاثیر ۸۱۰.۴۷، ۸۰۲.۱۹، ۶۷۷.۴۷ و ۶۶۴.۳۹ توانستند شاخص کل را بالا ببرند و نمادهای اخابر، رمپنا و پارس به ترتیب با تاثیر منفی ۱۰۶۵.۹۱، ۸۳۴ و ۷۶۹.۱۸ شاخص بورس را دچار ریزش کردند.

شاخص کل فرا بورس امروز (یکشنبه ۱ ۱خرداد ماه) با اّفت ۴.۱۴۴ وارد کانال ۱۱.۲۱۵ شد. همچنین ارزش بازار ۷,۳۹۸ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۲۷,۷۰۷ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱.۸۶۴ میلیارد سهم است.

نمادهای کگهر و دی به ترتیب با تاثیر مثبت ۴۲.۶ و ۷.۲۵ توانستند شاخصکل فرابورس را بالا ببرند و نمادها سمگا،‌ زاگرس، هرمز، بجهرم و مادیرا به ترتیب با تاثیر منفی ۱۰.۰۱، ۹.۵۸، ۸.۹۷، ۸.۳۳ و ۷.۶۲ شاخص کل فرابورس را دچار ریزش کردند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها