وعده ای دیگر؛ پرداخت وام یارانه ای، به زودی در همه بانکهای دولتی

یکی از وعده های ایام انتخابات، پرداخت وام با ضمانت یارانه ها بود اما برخی می پرسند چرا این وعده تحقق نیافته است.

وعده ای دیگر؛ پرداخت وام یارانه ای، به زودی در همه بانکهای دولتی

به گزارش خبر فوری ، یکی از مخاطبان ما نوشته است: « سلام وقتتون بخیر خسته نباشید....من میخواستم ازتون خواهش کنم اگه امکانش براتون هست توی گفتگوی خبر فوری تون با یکی از مسئولان مربوط به جریان وام یارانه ای مصاحبه کنید تا یه جواب جدید و درست دست مردم بدبخت بدن که چند ماهه سرکارشون گذاشتن. هر روز میریم بانک و بانکها اظهار بی اطلاعی میکنن در حالی که چند ماهه از اجرایی شدنش گذشته ... آخه چرا با مردم اینکارو میکنن وقتی یه کاری میخوان انجام بدن اول تصمیم نهایشو پیش خودشون بگیرن بعد به مردم بگن... آخه خدارو خوش نمیاد واسه سه چهار میلیون وام یارانه ای هر روز میایمو میریم».

در همین راستا خبرفوری به پیگیری این مطالبه پرداخت که در تازه ترین این پیگیری ها، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در پاسخ به این سؤال که چرا فقط بانک کشاورزی شروع به اعطای تسهیلات یارا کارت کرده است، گفت: قطعاً همه بانک‌های دولتی به‌تدریج این کار را شروع خواهند کرد.

محمدرضا حسین‌زاده در پاسخ به این سؤال که چرا بانک ملی به‌عنوان بزرگترین بانک دولتی پرداخت وام از حساب یارانه را شروع نکرده، ابراز کرد: ما این تسهیلات را از قبل داشتیم البته نه به‌صورت یاراکارت ولی به‌شکل دیگر از سال گذشته در بانک ملی پیاده شده است. اما اگر لازم باشد برای اعطای تسهیلات یاراکارت نیز اقدام خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی پیشتر ابلاغ کرده بود، بانک‌ها از محل حساب یارانه نقدی تا سقف 5 میلیون تومان به سرپرستان خانوار وام بدهند و ضمانت این وام همان یارانه نقدی باشد که این مصوبه فقط از سوی بانک کشاورزی عملیاتی شد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    من پدرم فوت کرده دوتا خانوم دارد با مادر من ما دلمون خوش هست برای همین یارانه پسر بزرگ هم هستم با ده .یازده تا بچه کوچیک بزرگ گفتند .از طریق یارانه وام میدهیم اما چی شد یک جوابی بدهید تا این ملت بدبخت یک خاک تو سرشون بریزن ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها