بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید حرکت می‌کند

استاندار کردستان گفت: اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه حمایت از تولید و حرکت در مسیر عملیاتی‌کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید حرکت می‌کند

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، عبدالمحمد زاهدی - استاندار کردستان - در نشست مدیران این استان، با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بانک‌ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده می‌توانند نقش جدی در این حوزه ایفا کنند.

زاهدی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال سرمایه‌بر بوده و برای مردم که سرمایه‌های خرد در اختیار دارند امکان پذیر نیست، گفت: بانک‌ها تجهیز کننده منابع مردم هستند از اینرو باید با برنامه‌ریزی درست این سرمایه‌های خرد را در مسیر حمایت از تولید و اشتغال به کار گیرند.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: باید از واردات کالاهای مصرفی خودداری کنیم و اگر وارداتی هم داریم به سمت کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای سوق دهیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: بانک‌ها باید در زمینه سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ با هدف ایجاد ثروت در جامعه و توانمند کردن سرمایه کوچک در راستای ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام تلاش‌های بانک مهر اقتصاد در زمینه حمایت از تولید و حرکت در مسیر عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکر می‌کنم.

در ادامه، حسین ملامحمدی - رئیس امور شعب استان- گفت: بانک مهر اقتصاد استان کردستان در زمینه منابع و مبلغ مطالبات، بانک سوم و به لحاظ درصد مطالبات نیز دومین بانک استان است که به دست آوردن چنین جایگاهی با توجه به تعداد شعب و پرسنل قابل توجه است.

وی از برگزاری جلساتی با فعالان حوزه اقتصادی استانداری کردستان و ادارات و دستگاه‌ها مختلف متولی در این حوزه خبر داد و افزود: در سال گذشته 2 هزار و 785 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مهر اقتصاد در استان پرداخت شده است..

ملامحمدی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد رتبه دوم را در زمینه پرداخت تسهیلات در استان دارد، گفت: با تلاش همه همکاران در سال گذشته رتبه نخست کشوری را در ارائه تسهیلات کسب کردیم.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها