آینده ی مبهم مسعوت اوزیل در لندن

ستاره ی ترک تبار تیم فوتبال آرسنال ممکن است در تعطیلات زمستانی از این تیم جدا شود.

آینده ی مبهم مسعوت اوزیل در لندن

مسعوت اوزیل ممکن است روزهای آخر خود را در باشگاه شمال لندن سپری کند. هافبک 29 ساله ی تیم فوتبال آرسنال با پیشنهادی از باشگاه فوتبال فنرباغچه ی ترکیه مواجه شده است که می تواند منجر به وقوع یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا شود.

بعد از چند هفته ای که از شروع لیگ فوتبال انگلستان می گذرد، مشخص شده که اونای امری سر مربی جدید آرسنال خواسته های متفاوتی از بازیکنان خود دارد که این امر باعث بروز اختلافاتی میان او و اوزیل شده است.

پس از اتمام مسابقات فصل گذشته ی لیگ برتر، اوزیل قرارداد تازه ای با باشگاه منقعد کرد که به موجب آن با دریافت 350 هزار یورو در هفته، در زمره ی پر درآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان قرار گرفت ولی تاکنون موفق نشده نمایشی که مد نظر اونای امری و طرفداران باشگاه است را از خود نشان دهد.

تیم فوتبال فنرباغچه می خواهد از شرایط موجود حداکثر استفاده را ببرد و در تعطیلات ژانویه پیشنهاد خود را تسلیم باشگاه آرسنال کند.

بر طبق گزارش رسانه های ترکیه، تیم فوتبال فنرباغچه در راه جذب اوزیل، گوی سبقت را از باشگاه منچستر یونایتد که سالهاست در پی به خدمت گرفتن اوست گرفته و مدیران باشگاه ترکیه ای بسیار امیدوار به عقد قرارداد با وی هستند. باشگاه فنرباغچه برای به خدمت گرفتن اوزیل باید حداقل 42 میلیون یورو هزینه کند.

هنوز مشخص نیست که واکنش اوزیل به این پیشنهاد چه خواهد بود و آیا او نیز مایل به ترک باشگاه است یا ترجیح می دهد زیر نظر "امری" به کار خو د ادامه دهد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همچنین از این امر که باید در فصل جدید به پست گوش راست منتقل شود ناراضی است و تمایل دارد که مثل فصول گذشته در نقش بازیساز اصلی و شماره 10 تیم ظاهر شود.

اوزیل در بازی ماه پیش با وستهام یونایتد در زمین حاضر نشد. زمزمه های اختلاف امری و اوزیل از همان موقع به گوش رسید. هر چند بعد از بازی امری دلیل غیبت اوزیل را سرما خوردگی وی اعلام کرد. همچنین در بازی هفته گذشته آرسنال با کاردیفـ،، اوزیل در نیمه ی دوم از زمین بیرون کشیده شد. این مشکلی است که او در چند فصل گذشته اش در باشگاه آرسنال به ندرت با آن مواجه می شد.

باید دید در بازی با نیوکاسل که شنبه شب برگزار می شود، اونای امری چه تصمیمی را در خصوص اوزیل اتخاذ خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها