لمپارد: دیدار با والنسیا بدترین نمایش چلسی نبود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار با لیل صحبت کرد.

لمپارد: دیدار با والنسیا بدترین نمایش چلسی نبود

چلسی که در اولین دیدار خود در خانه مغلوب والنسیا شد، فردا شب باید در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف لیل برود و فرانک لمپارد مدعی شد لیل رقیب خطرناکی بوده و آبی های لندن باید آماده این بازی باشند.

دیدار مقابل لیل: "ما باید با خودمان صادق باشیم، من فکر نمی کنم نمایش برابر والنسیا بدترین بازی چلسی بود اما ما باید نتیجه می گرفتیم. لیل تیم خطرناکی بوده و سرعت و کیفیت زیادی دارد. اما ما باید یک تصویر بزرگ را ببینیم و باید برای دیدار مقابل لیل آماده باشیم."

شرایط انگولو کانته: "او در تمرینات حاضر شده و به نظر می رسد شرایط کانته مساعد است، اما ما باز هم باید اوضاع را بررسی کنیم. پیش فصل بد و گاهی بدشانسی باعث رخ دادن چنین شرایطی شده، اما ما همه تلاش می کنیم کانته آماده بازی شود."

کنترل رفتار بازیکنان جوان چلسی خارج از میدان: "این وظیفه من است و من این کار را همیشه انجام می دهم، همانطور که افراد حاضر در آکادمی نیز در این رابطه مراقب هستند. بازیکنان جوان این نسل در روزگاری مدرن زندگی می کنند. ما یک گروه بسیار خوب در اختیار داریم و من نیز هنگامیکه بازی می کردم اشتباهاتی داشتم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها باید در زمین مسئولیت هایی را به عهده بگیرند."

شرایط توموری در خط دفاعی چلسی: "من سال گذشته با او کار کردم و اعتماد زیادی به توموری دارم. توموری به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده اما او باید پیشرفت کند."

عدم توفیق کپا در ثبت کلین شیت: "او بسیار مصمم است و می خواهد پیشرفت کند. مسئولیت او فقط ثبت کلین شیت نیست و کپا در تلاش برای بهتر شدن است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها