بکر بهترین واکنشش را انتخاب کرد

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول در مورد بهترین واکنش دوران حضور خود در آنفلید صحبت کرد.

بکر بهترین واکنشش را انتخاب کرد

فصل قبل لیورپول برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پیروزی برابر ناپولی نیاز داشت و ممکن بود همه چیز در دقیقه 90 بر باد برود، اما آلیسون با مهار فوق العاده برابر ضربه میلیک تیمش را نجات داد و در نهایت مرسی سایدی ها در پایان فصل فاتح لیگ قهرمانان شدند.

آلیسون گفت: "فکر می کنم انتخاب بهترین عکس العمل کار دشواری باشد، اما شاید مهم ترین آن مهاری بود که در دقیقه آخر دیدار مقابل ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در استادیوم آنفیلد مقابل ضربه میلیک داشتم."

اهداف فصول بعدی: "آرزوهای زیادی با لباس لیورپول و تیم ملی برزیل دارم. ما اهداف جمعی فراوانی داشته و من خودم اهداف فردی زیادی دارم. من همچنان در تلاش برای دستیابی به آنها هستم و امیدوارم که این فصل به اندازه فصل قبل برایم خوب باشد.

کسانی که مرا می شناسند می دانند که من یک فرد بسیار متمرکز هستم. من بسیار آرام بوده و روی کار خودم تمرکز می کنم و همیشه به دنبال پیشرفت بوده ام. دو سال حضور در ایتالیا برایم بسیار خوب بود و من به عنوان بازیکن و به عنوان یک فرد بالغ شدم. من همچنین در اولین فصل حضور خود در انگلیس در زمین و خارج از زمین چیزهای زیادی آموختم و مطمئن هستم که امسال نیز با لیورپول همین اتفاق رخ می دهد زیرا شما همیشه می توانید پیشرفت کنید."

موفقیت های یک سال اخیر: "همه قهرمانی ها مهم هستند. لیگ قهرمانان مهمترین رقابت باشگاهی در اروپا است و لیورپول مدتی بود موفق به فتح این رقابت ها نشده بود. کوپا آمریکا جام ویژه ای است زیرا من برای اولین بار در لباس تیم ملی برزیل موفق به کسب قهرمانی شدم. ما همچنین در کشور خودمان در مقابل هواداران و خانواده هایمان قهرمان این تورنمنت شدیم."

احتمال بردن توپ طلا: "می بینید که فتح جوایز فردی برای دروازه بان ها چقدر دشوار است اما بردن توپ طلا برایم اتفاق بزرگی خواهد بود، اما من ترجیح می دهم در این فصل فقط به فکر انجام وظیفه خود و کمک به لیورپول باشم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها